Gå til innhold

Moon (2009, Duncan Jones)


terkje

Anbefalte innlegg

Moon trailer

moon på IMDB

 

Man kan søke seg ihjel på denne da alt annet som inneholder ordet Moon kommer opp.

Har trua på denna filmen. Clint Mansell står for musikken så da kan man ikke klage på musikken hverfall... Ser ikke ut som denne kom/kommer på kino i norge. Søker man på "moon" på dvdbutikker for å lete etter release dato så finner man alt annet enn denne filmen.

Noen som vet hvor man kan se/kjøpe denne?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Var så heldig at jeg fikk sett denne i New York i juni. Var på Limited Screening. Tror vi var 20 stykker i salen. Hadde hørt lite om filmen, kun sett traileren.

Kom ut av kinosalen med et bredt glis. For en fantastisk film. Den hadde alt jeg er på jakt etter i en god film. Fantastisk historie. Utrolige skuespillerpresentasjoner. Hjalp godt på at det er favorittgenren min også. Digga den minimalistiske stilen. Gleder meg til DVD release. Skal sees om igjen og om igjen.

 

Gikk forresten nettopp til innkjøp av posteren fra filmen.

Pryder veggen min nå:

 

IMG_0153.jpg

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Var så heldig at jeg fikk sett denne i New York i juni. Var på Limited Screening. Tror vi var 20 stykker i salen. Hadde hørt lite om filmen, kun sett traileren.

Kom ut av kinosalen med et bredt glis. For en fantastisk film. Den hadde alt jeg er på jakt etter i en god film. Fantastisk historie. Utrolige skuespillerpresentasjoner. Hjalp godt på at det er favorittgenren min også. Digga den minimalistiske stilen. Gleder meg til DVD release. Skal sees om igjen og om igjen.

 

Gikk forresten nettopp til innkjøp av posteren fra filmen.

Pryder veggen min nå:

 

IMG_0153.jpg

 

Se å skaff deg Blu-ray med en eneste gang !

 

filmen ser cool ut

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...