Gå til innhold

Augustfest 2009 - Anfall - Fetisher


Gjest Slettet+5132

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132

Bruker: Anfall

Utfordring: Fetisher.

Deltakernivå: Pingle. (Blir litt opptatt med flytting osv. denne måneden, så får se hva jeg får tid til.)

Utstyr:

- Nikon D80 + 18-135mm (kit)

- Hoya Close up-filter

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Øh... Sko, lakk, lær og silkestrømper? Det er vel ikke akkurat vanskelig å rote frem noen fetisher på det store, skumle Internettet? ;)

Joda, men tenker på litt mer "spesielle" fetisher.

 

 

Her er i alle fall første bidrag. Kunne blitt bedre, men jeg har blitt syk så har ikke vært så veldig opplagt i dag. Dermed orket jeg ikke lete lenge for å finne passende sted med skikkelig bra lys og bakgrunn. Ville bare få kommet i gang, selv om det kanskje er litt "treg" start.

 

F65.0

 

 

 

 

Funfact: "F65.0" er ICD-koden for seksuell fetishisme.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Takk. Kunne vært så mye bedre gjennomført, men orket som sagt ikke når jeg har/hadde feber og måtte fly frem og tilbake for å sjekke fokus osv, litt ekstra strev når jeg ikke har så mange andre som kunne vært modell :p

Lenke til kommentar
Du kan jo også skyte noen små idoler? :)

Oi! Den koblingen var jeg ikke klar over. Men det passer jo bra. For faren min (Lena er hos meg og jeg bor hos fattern frem til den 10. Da flytter jeg til Bergen med henne. Yay! :w00t: ) jobber i afrika og har tatt med seg en sånn afrikansk utskjært tre-statue. Den kan kanskje komme godt med. Tok bilde av den i den analoge utfordringen om noen gidder å grave så langt tilbake.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...