Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Japan Photo all the way. 29 kr tar de for fremkalling, men sørg for å få det skriftlig! Jeg har fremkalt på JP en rekke ganger og hver gang sier de 29 kr uansett type film, men når bildene kommer tilbake er de priset fra 49 til 89 pr film (avhengig av positiv/negativ film, etc). Mulig at det egentlig er dette som er prisen, men når de sier 29 kr pr film så gidder jeg ikke betale det mangedobbelte (og de krangler ikke på det). Har aldri sett fremkalling av mellomformat for under 59 noen andre steder.

 

Forøvrig er prisen på 120-film helt drøy i Norge. Fotovideo skal ha 129 kr/stk ved kjøp av 1! Anbefaler import fra USA, da kommer du ned i 20-30 kr/film. Det kan også lønne seg å kikke rundt i fotobutikker her i landet, var på ferie i nordnorge i sommer og fikk en 5-pack av Fuji 160C til 100 kr grunnet utløpsdato i april. Den var priset til 450,- opprinnelig.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
takker for svar. Importerer fra ebay ja! Har ikke JP der jeg bor så må i såfall sende. Scanner de negativer også? Må jeg sende hele kameraet eller hvordan funker det med den type film? er jo ikke en kapsel.

JP scanner ikke mellomformat. ingen vits å importere film via eBay. FotoImport i Trondheim skaffer alt minst like billig som alt jeg har sett på nettet. Om de ikke har det du vil ha kan de ofte skaffe det.

Lenke til kommentar
ingen vits å importere film via eBay. FotoImport i Trondheim skaffer alt minst like billig som alt jeg har sett på nettet. Om de ikke har det du vil ha kan de ofte skaffe det.

Vel. Riktignok var det noe rimeligere der, men legg til moms og du er fortsatt på 60-70 kr pr film ved kjøp av 5... Du får det til ca halve prisen på nett, så det avhenger av volum og hvor billig frakt du klarer å få til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...