Gå til innhold

Hva kan man gjøre med 30.000?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg aner rett og slett ikke.

 

- I utgangspunktet har jeg ingen å reise med sånn nå i farta, men det kan jo endre seg etterhvert som planene skrider frem

 

- Jeg liker å ta det med ro, men sliter med å finne roen om det gir noen mening.

 

- Jeg liker å ha ting å gjøre, å ligge på ei strand er ikke noe som passer meg, men museer og lignende kan være spennende om det er rette typen.

 

- Trenger ikke være noe lukseriøst så lenge det ikke er helt shabby heller. Men det kommer jo ann på hvor man er. Hadde en liten roadtrip i Europa for noen år siden, og da bodde jeg på typisk 50-100 euros motel/hotel.

 

Har veldig lyst på en roadtrip i USA også, eventuellt en blanding av storby og roadtrip, men er redd det fort blir endel dyere.

Endret av disconnected_
Lenke til kommentar

Jeg brukte ca 40 000 tilsammen for reise og lommepenger (levde godt og shoppa MASSE!) på en 3 ukers roadtrip i USA, så det er absolutt ikke for lite penger og dra dit med:) Finn noen billige flybilletter, og reis ! ;)

 

 

Jeg aner rett og slett ikke.

 

- I utgangspunktet har jeg ingen å reise med sånn nå i farta, men det kan jo endre seg etterhvert som planene skrider frem

 

- Jeg liker å ta det med ro, men sliter med å finne roen om det gir noen mening.

 

- Jeg liker å ha ting å gjøre, å ligge på ei strand er ikke noe som passer meg, men museer og lignende kan være spennende om det er rette typen.

 

- Trenger ikke være noe lukseriøst så lenge det ikke er helt shabby heller. Men det kommer jo ann på hvor man er. Hadde en liten roadtrip i Europa for noen år siden, og da bodde jeg på typisk 50-100 euros motel/hotel.

 

Har veldig lyst på en roadtrip i USA også, eventuellt en blanding av storby og roadtrip, men er redd det fort blir endel dyere.

Lenke til kommentar
For 30.000 kan du få oppleve mye av hvilket som helst sted i verden du har drømt om. Om roadtrip i USA er den store drømmen så er det bare å sette igang med å planlegge det.

 

Selv brenner jeg sjelden av så mye av på en tur.

 

 

Prøv deg med 30.000 i St. Tropez. Du får ca 60 underbukser på ett supermarked!

Lenke til kommentar

Hva jeg kjøper i Oslo har ingenting med saken å gjøre, handler heller ikke der. Da kan du ikke opplevd mye i St. Tropez.

 

Edit:

Og nå vet jo ikke jeg hvor tykk lommeboken din er, så skal vel egentlig ikke si noe :woot:

Endret av Ziuuung
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...