smoothie46 Skrevet 1. august 2009 Skrevet 1. august 2009 Hei.. jeg er såå sykt fortvilet! Pcen min vil ikke slå seg på. Jeg har en bærbar hp vista. Når jeg slår på pcen min så piper den en høy lyd, også ser man bare en svart skjerm og ikke noe mer. Den slår seg ikke på som normalt, og jeg kan ikke logge på. Hva har skjedd? Hva skal jeg gjøre? Trenger hjelp :S Takker for all hjelp.
Skjelvgråt Skrevet 1. august 2009 Skrevet 1. august 2009 Det hørtes merkelig ut. Du får prøve og formatere. Tror det er eneste løsning, eller sende den på rep.
smoothie46 Skrevet 1. august 2009 Forfatter Skrevet 1. august 2009 Hvordan formaterer man den? eller kjøre recovery?
Loefthal Skrevet 1. august 2009 Skrevet 1. august 2009 Lukter nok reparasjon av det der. Hvis du ikke kommer deg inn i noe så får du heller ikke formatert disken eller kjørt recovery.
Skjelvgråt Skrevet 1. august 2009 Skrevet 1. august 2009 Tror nok også du må sende den på reperasjon. Kjipt, men ser ut som det er eneste alternativ.
smoothie46 Skrevet 3. august 2009 Forfatter Skrevet 3. august 2009 Uff. Når jeg slår på pcen min piper den tre ganger.. hva skal det bety? Takk for hjelp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå