Gå til innhold

Elkjøp og ingen kvittering


Anbefalte innlegg

Har et headset som er rundt 3-4 måneder gammelt, men som i dag har sluttet å fungere. Dvs, den venstre koppen er blitt stum. Det er vel en klar reklamasjonsrett jeg har - problemet er at jeg ikke har noen fysisk kvittering, ei førte jeg navnet mitt opp imot kvitteringen. Er det noe håp for meg da? Håper på kyndige svar. Innehar Elkjøp en database over alle kjøp eller kun kjøp hvor navn ble inkludert?

Endret av tjalla
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden du ikke har en fysisk kvittering å vise til, ei heller registrerte du salget på navn, da kan det for bli vanskelig å finne fram kvitteringen din i datasystemet til elkjøp.

 

Annet håp du har er om du kan sannsynliggjøre at du har kjøpt den der. DVS utskrift fra banken på transaksjonen etc. Kan dog være litt værre å sansynliggjøre det siden små transaksjoner kan være uendelig mange ting.

 

BTW-...det er du som kunde som er ansvarlig for å ta vare på kvitteringer etc.

Endret av Loko
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Personlig er det vanskelig fordi jeg alltid legger dem en lur plass og glemmer av hvor etter en stund, eller at det regelrett bare blir rotet bort i en skuff eller noe.

Ta bilde, legg alle kvitteringene i en mappe og legg de på Facebook der alle kan se de :)

 

Seriøst, å ta bilde av kvitteringene er ikke dumt, gjør det selv for mange kvitteringer falmer mye....

Endret av Nasciboy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...