tomsi42 Skrevet 2. august 2009 Forfatter Skrevet 2. august 2009 Hm. Er jeg Hardcore når jeg etterlever utstyrsutfordringen min, og kun bruker fastobjektivene mine denne måneden, selv om jeg selvsagt tar massevis av bilder som overhode ikke er tiltenkt Augustfesten som sådan? Om hardcore står følgende "Du tar ikke bilder i andre sammenhenger." Ettersom du kun har en hardware utfordring, så er du hard-core så lenge du ikke rører de andre objektivene. Tom
Petteram Skrevet 25. september 2009 Skrevet 25. september 2009 Er det virkelig bare 7 stykker som fikk fullført augustfesten? Eller er det bare latskap å ikke poste i galleriet? Kom igjen folkens!
Anew Skrevet 26. september 2009 Skrevet 26. september 2009 (endret) Hm. Var så misfornøyd med min atte... Kvalifiserer jeg til galeri når jeg nedgraderer til pingle underveis? Jeg holdt jo stand utstyrsmessig, som var det som var "utfordringen" min. Endret 26. september 2009 av Anew
tomsi42 Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Skrevet 3. oktober 2009 Hm. Var så misfornøyd med min atte... Kvalifiserer jeg til galeri når jeg nedgraderer til pingle underveis? Jeg holdt jo stand utstyrsmessig, som var det som var "utfordringen" min. Jeg degraderte meg selv også halveis i utfordringen. Har ikke tenkt over problematikken - er ikke sikker på om jer tre gode nok bilder en gang .... Tom
Trondster Skrevet 18. oktober 2009 Skrevet 18. oktober 2009 Ufattelig mange som er med i festen denne gangen - ser ut til at det er et ganske så pent antall som ligger an til å fullføre også - kan dette være deltagerrekord i fester, eller er det meg som er for historieløs?
tomsi42 Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Skrevet 18. oktober 2009 Ufattelig mange som er med i festen denne gangen - ser ut til at det er et ganske så pent antall som ligger an til å fullføre også - kan dette være deltagerrekord i fester, eller er det meg som er for historieløs? Du er ikke historieløs, du er også observant, men du er vel i feil tråd Dette er tråden for august festen ... Tom
Trondster Skrevet 19. oktober 2009 Skrevet 19. oktober 2009 D'oh! Lette mellom trådene, og fant en Xxxxfest 2009 uten deltagernavn. Og postet før jeg gjennomtenkte. Igjen. :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå