Gå til innhold

laptop til 10k ^^ |HASTER|


Anbefalte innlegg

Heisann

Jeg skal skaffe meg en bærbar til spilling blant annet Warhammer Online. :dribble:

Gjerne Dell (jeg innbiller meg at de er billige, har sånn kupong kode greier også) :new_woot:

 

Specs:

4gig

intel dual core

"bra" Grafikk-kort :D

 

Takker på forhånd ^^

 

edit : leif..

edit(2) : Endret tittel fra "Bærbar gaming 8-10k" Begynner på "nytt" under streken ^^

 

-------------------------------------------------------------------------------------------

 

Heisann da begynner jeg nesten på nytt siden jeg ikke fikk så veldig mange svar :cry:

 

Jeg vurderer en Multicom laptop til 10k :yes:

 

-15.6" Wide-LED skjerm 1920x1080 Full-HD

-Intel® Core™2 Duo T9600 processor, 2.8GHZ 1066MHz FSB 6MB cache 35W

-320GB SATA 7200RPM 2.5"

-4GB DDR3 SO-DIMM 1066MHz (2x2GB)

-Innebygd bluetooth for trådløs kommunikasjon med f.eks. mobiltelefon

-ATI Mobility Radeon™ HD 4650 skjermkort med 512MB GDDR3 minne (Er dette noe bra??:dontgetit:)

 

Er det noe vits med Bluray eller er det bare waste ?? :ermm:

 

Jeg har ikke tenkt å vente så lenge viss det kommer en ny en, men det er bare å si ifra viss det gjør det :)

 

Det ikke være Multicom men jeg syns at de var ganske billige :D Jeg skal ikke bygge selv..

 

----> Trykk på meg <----

Endret av kleshenger
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor gammel ?? er det mulig å få noen bilder av den ?? hva skal du ha for den ??

Viss jeg skal kjøpe den der må den få seg 4gig og bedre grafikk-kort. ellers er den grei ^^

har du garantier ??

 

Eller kanskje Grafikk-kortet er okey.. eller ?? :huh

Men 4gig ram MÅ jeg ha..

Endret av kleshenger
Lenke til kommentar

på multicom, kan du jo oppgradere prosessoren til 2,8ghz. det er veldig bra til en bærbar og være, du burde ikke velge 3ghz fordi det koster ca 600kr mere. så hvis du velger en på multicom, burde du ta en med bra skjerm kort, også tryke på komfig eller hva det står. og velge en bedre proserssor og ram!.

Lenke til kommentar
på multicom, kan du jo oppgradere prosessoren til 2,8ghz. det er veldig bra til en bærbar og være, du burde ikke velge 3ghz fordi det koster ca 600kr mere. så hvis du velger en på multicom, burde du ta en med bra skjerm kort, også tryke på komfig eller hva det står. og velge en bedre proserssor og ram!.

 

 

ehh.. 8-10k ehh.. hallo ?!? 2,8 er jo møkk dyrt da.. :ermm::no:

Lenke til kommentar

Til dere som liker Multicom: Jeg har selv kjøpt min pc i deler derfra, og er ikke helt fornøyd med servicen. Pc'en fikk jeg kjempebillig, så der er jeg glad (skjønt jeg aldri bruker pc'en lengre) Men multicom har ETT problem: leveringstider. De bruker lang tid på å levere varene. Så hvis du vil ha en billig pc, annbefaler jeg multicom på det sterkeste! men da må du ha tålmodighet. En annen plass du kan kjøpe pc'en fra er: http://www.amentio.no/ som også er kåret til billigste nettbutikk av hw.no Håper dette hjelper LITT =)

Lenke til kommentar
på multicom, kan du jo oppgradere prosessoren til 2,8ghz. det er veldig bra til en bærbar og være, du burde ikke velge 3ghz fordi det koster ca 600kr mere. så hvis du velger en på multicom, burde du ta en med bra skjerm kort, også tryke på komfig eller hva det står. og velge en bedre proserssor og ram!.

 

 

Det var ikke så dyrt som jeg trodde gitt :whistle:

Lenke til kommentar
Har lurt litt på en multicom laptop til ca 10k 15,4" med litt oppgraderinger 160m eller 260m ?? er det verdt pengene ??

Hjalp akkurat en kamerat og bestille pcen du nevner, fra multicom. Til han valgte vi Geforce160m noe som passer bra inn med resten av maskinvaren med 2.8ghz prosessor, 4gb ram, og 1680x1050 oppløsning på skjerm.

 

Så til ditt spørsmål: Om du har tenkt å gå for 1920x1200 skjermen (noe jeg vil anbefale at du gjør) burde du gå for 260m kortet. Dette fordi det er en del kraftigere enn 160m, og det er nødvendig med raskest mulig skjermkort på så høy oppløsning. har du pengene så ikke nøl, kjøp deg 260m kortet og lev lykkelig de 3-4neste årene med en super pc!

Lenke til kommentar
Lurer også litt på denne, men leser "modellen støtter ikke Windows XP" under spesifikasjoner? Kan det stemme?

Det stemmer nok ikke. Det de mener er nok at det ikke følger med drivere til winxp når en kjøper maskinen. Og av naturlige årsaker, xp er steingammelt. Du kjøper ikke en så rask og god maskin som dette for å så kjøre windows xp på den. Da får du fatt i en lisens på windows7 og bruker det istedet. Har man behov for enkelt xp aplikasjoner så kan man alltids kjøre xp-mode i win7.

Lenke til kommentar

ehh.. jeg har jo allerede noe å klage på <.<... Prossesoren er en "smuuuuule" :hrm:

tregere en den pcen jeg har funnet på multicom..

 

 

Men er det seriøst ingen som kan hjelpe meg med dette her ??? (ja jeg har fått hjelp) men det blir liksom som å ha en avstemning med 2 stk da.. >.<

 

Men jeg har jo fått endel hjelp da ^^

Endret av kleshenger
Lenke til kommentar

Er noen folk som har svart her da :p

 

Tror det som er vanskelig her er at det finnes ingen "perfekt" pc. Du må altså godta noen "nedsider", slik som multicom's lange leveringstid for eksempel. Prøv å finn ut hva du er villig til å ofre, så kanskje det blir litt lettere å se hva du burde gå for.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...