momyboy Skrevet 25. juli 2009 Skrevet 25. juli 2009 Hei! Er hypp på å teste AoC, men er usikker på om pc'n klarer å kjøre det. Prossesor: Genuine Intel®CPU T1700 @ 1.83GHz 1.83 GHz Minne:4,00 GB Ram Systemtype: 32-Biters Operativsystem Det var det som sto på Kontrollpanel>System. Jeg er veldig n00b på pc innhold og sånt så... Enlighten me. Kan jeg kjøre det?
Krap Skrevet 25. juli 2009 Skrevet 25. juli 2009 (endret) Krav som står bak på spillens etikett: OS: Vista/XP CPU:3GHz, pentium 4 MEMORY: 1Gb Ram, 32Gb Hd-plass VIDEO: Shader model 2.0:128Mb, nVidia Geforce 6600 Dette er minimum ytelse du må ha=) Personlig kjører jeg en 2.2GHz Cpu, og kjører spillet helt fint=) OT: hvis du trenger en guild når du har spillt litt, er det bare til å gi en lyd, så kan du joine den jeg er i=) Endret 25. juli 2009 av Krap
momyboy Skrevet 25. juli 2009 Forfatter Skrevet 25. juli 2009 Krav som står bak på spillens etikett:OS: Vista/XP CPU:3GHz, pentium 4 MEMORY: 1Gb Ram, 32Gb Hd-plass VIDEO: Shader model 2.0:128Mb, nVidia Geforce 6600 Dette er minimum ytelse du må ha=) Personlig kjører jeg en 2.2GHz Cpu, og kjører spillet helt fint=) OT: hvis du trenger en guild når du har spillt litt, er det bare til å gi en lyd, så kan du joine den jeg er i=) hehe takk takk. Har jeg ikke god nok CPU da? Jeg ANER ikke hvordan grafikk kort jeg har..
momyboy Skrevet 25. juli 2009 Forfatter Skrevet 25. juli 2009 (endret) Søren.. Hadde ikke bra nok CPU eller Video Card.. Noen som vet hvordan jeg oppgraderer dette på en laptop? Går det ann idet hele tatt? Endret 26. juli 2009 av momyboy
Betenkt Skrevet 26. juli 2009 Skrevet 26. juli 2009 Søren.. Hadde ikke bra nok CPU eller Video Card..Noen som vet hvordan jeg oppgraderer dette på en laptop? Går det ann idet hele tatt? Går an, men du får ikke bestillt delene i vanlig butikk eller på nett, men må gå via spesielle butikker, support-sentere el... og du bør dessuten ha skrudd i et par laptoper fra før. Stasjonær ftw!
Dimitrij Skrevet 31. juli 2009 Skrevet 31. juli 2009 Du får nok kjørt det. Hva slags skjermkort har du? Jeg testet Conan på min Inspiron 6400 med 1,73ghz cpu og 2gb ram. Det funket, men dog på laveste innstillinger og en framerate som aldri gikk over 20fps.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå