Gå til innhold

Lesertest: Samsung Galaxy i7500


Anbefalte innlegg

Personlig så gikk jeg for Galaxy fordi jeg ikke liker "hakene" til HTC telefonen, og heller ikke skjønner poenget med en styrestav på en touchskjerm. Galaxy har også en 3.5mm lydinngang som gjør den til en utmerket musikktelefon.

 

Hvilke "haker" er det du tenker på da? Apropos styrekulen, jeg så en video hvor de testet det samme spillet på en iPhone og en HTC Hero, der kom iallfall styrekulen til nytte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Bestilte en hvit Samsung Galaxy fra tyskland for 320 euro. Blir en 2800kr uten moms, så beløpet kommer vel seg på en 3500-3800kr totalt etter blodsugerlandet skal ha pengene sine. Selger slengte også med et 2gb minnekort, uten at det har noe å si da galaxy har 8gb innebygget uansett, men hvorfor takke nei til noe gratis :)

 

Skal legge ut en par bilder av den her når jeg får den.

 

Siden jeg også har hatt HTC Hero, så kan jeg jo komme med en sammenligning her etterhvert.

 

Takk for lesertesten, likte det jeg så, noe som også er en av grunnene til at jeg bestemte meg for å bestille :)

Endret av apollox
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hei, har akkutat fått min galaxy nå.

Har noen spm. som jeg håper noen kan svare på:

-hvor finner jeg android markets på telefonen, og hvordan bruker jeg den?

-Er det mulig og få norske menyer?

 

mvh

stein

 

Fy fan for noe drit...sendte hele møkka tilbake, godt man har "ikke fornøyd garanti...."

Ble heller iphone, den fungerer nå i værtfall...

Lenke til kommentar
Høres ikke bra ut. Har gledet meg til denne. Hva var det du ikke var fornøyd med? Tror du Hero hadde vært bedre?

 

Fikk ikke frem android markets på denne,,fikk som sagt ikke oppdatert telefonen(vet ikke om det var oppdateringer heller)

Nettleseren var utrolig dårlig, faktisk den værste jeg har vært borti, brukte fingeren på skjermen, så aktiverte man linker osv. SMS var ett ork, alt for små taster, og fungerte ikke optimalt. Hadde man en samtale og fikk samtale venter lyd på øret, så var dette en lyd som neste gjorde meg døv.

Telefonen låste seg ofte, og batteriet var tomt på en dag, ennå ikke jeg brukte den så mye.

Dårlig tale/lydkvalitet under samtaler.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Jeg har fått Galaxy nå, og har store problemer med å få den til å fungere med progrmavaren som følger med. Har også prøvd å laste ned nyeste vesjon av denne fra samsungs nettsider uten hell. Den finn to disker i telefonen, men på alle andre funksjoner (inkl. software oppdateringer) står det at telefonen ikke er kompatibel. Programmet gjør egentlig ingen nytte slik det er nå. Har prøv med Windows 7 x64 og windows 7 x86, uten at det fungerte. Noen som har noen tips?

Lenke til kommentar

Ryktes det ikke at Samsung har problemer med å kommunisere med Win7? korriger meg om jeg tar feil, men jeg ville prøvd i XP før du konkluderer med at den ikke funker. Ellers leste jeg i Galaxy i7500 tråden at det er vist nok et triks med at du kan velge at du er fra Tyskland når du laster ned firmwaren og da skal du kunne instalere den nyeste oppdateringen :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

*EDIT*

 

Jeg har nå sjekket litt rundt og testet mobilen. Det viser seg at Samsung sitt software ikke er kompitabel med sine egne telefoner.. Fikk madammen sin S8300 til å fungere med det, men i7500 sliter noe så grosalt.. Ja det er snakk om en total FAIL fra Samsung. Folk snakker om at om man vil oppdatere osv bør man prøve med "Odin".

 

Btw, noen som har noe erfaring med battariet på mobilen? Levetiden på min er oppunder 3 dager før jeg "må" lade den :\

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...