Gå til innhold

Spille WoW på USA server.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har lyst til å spille wow på en USA server med en kompis og jeg lurer på hvordan jeg får til det? Må jeg gå inn på hans account å laste ned client? For jeg har prøvd det og når nedlastingen er ferdig så kommer bare EU wow opp.

Er takknemlig for all Hjelp

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er jeg ikke 100% sikker (dessverre).

Men tror du må ha en amerikansk cd-key for å spille på US server (med andre ord du må ha en amerikansk account). Så lenge du har Europeisk cd-key vil du logge inn på Europeiske servere.

Så få kompisen til å kjøpe en US versjon av spillet. Og få han til å sende cd-key.

Lykke til.

Skrevet

Gå inn på www.worldofwacraft.com og last ned klienten derfra og signer opp for en trial account derfra. Dette er da den amerikanske siden og klienten derfra er for US servere.

Når du har gjort dette kan du gå inn på account manageren din for å betale for spillet og sette opp en trekkavtale for dette.

Det er i alle fall slik jeg gjorde det for å spille med en US account :)

Skrevet

Takk

Men fikk en error!

''Failed to create files for WoW trial, Please close all applicaions and try again''

Gjort det og det funker ennå ikke, kjenner du til denne feilen?

Skrevet
Gå inn på www.worldofwacraft.com og last ned klienten derfra og signer opp for en trial account derfra. Dette er da den amerikanske siden og klienten derfra er for US servere.

Når du har gjort dette kan du gå inn på account manageren din for å betale for spillet og sette opp en trekkavtale for dette.

Det er i alle fall slik jeg gjorde det for å spille med en US account :)

Går det ikke bare an å redigere realmlist? (Eller noe sånt)

Husker at der kunne man velge hvilke servere info skulle hentes fra... Vil ikke si hvordan jeg lærte det :innocent:

Skrevet

Husker at der kunne man velge hvilke servere info skulle hentes fra... Vil ikke si hvordan jeg lærte det :innocent:

Forsøkte dette da jeg ville gå fra US til EU server men det fungerte ikke, kom meg aldri inn på serveren uansett hvor mye jeg prøvde. Ikke med min US account selvfølgelig men med en kompis av meg sin konto som var på EU server.

Skrevet

Yay, greide det nå.

Men d står bare authenticating uansett hvor lenge jeg venter..

D står d også om jeg bare skriver inn noe tull på pw og username.

Skrevet

Forsøkte dette da jeg ville gå fra US til EU server men det fungerte ikke, kom meg aldri inn på serveren uansett hvor mye jeg prøvde. Ikke med min US account selvfølgelig men med en kompis av meg sin konto som var på EU server.

Funker for meg :)

I tilfelle noen er interessert så er det sånn realmlist.wtf ser ut med us klient om man spiller på EU:

set realmlist eu.logon.worldofwarcraft.com

set patchlist us.version.worldofwarcraft.com

set realmlistbn ""

set portal eu

Antar det er opplagt hva som skal endres for å komme på US realmsene.

Skrevet

Lurer på hvorfor jeg ikke fikk det til å fungere :hmm:

Var akkurat det jeg gjorde pg endret realmlisten til nettopp det men fikk aldri koble meg til EU servere og når jeg logget inn på kompisen min sin account fikk jeg bare opp server valgs listen og en tom liste. Ingen servere på EU fronten var nede fordi dette var midt på dagen.

Rare saker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...