Gå til innhold

n00bs (CS spillere les dette)


Anbefalte innlegg

jeg måtte vel nesten åpne kjeften her til slutt også...

 

måten jeg definerer en såkalt noob på er vel en person som ikke gidder å sette seg ordentlig inn i et spill (jeg drar det ikke utenfor spillverdenen) han/hun driver med... er ikke noen vits i å bruke et så negativt ladd ord om alle nybegynnere, for der har vi jo alle vært... er visst noen som benekter det der, men...:lol:

 

ellers husker vi jo alle Noob Saibot fra Mortal Kombat? :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hakke giddi å lest alt men dette er den mest tåplige diskusjonen jeg har vert borti. hva så om folk skriver dritt om deg. man kan da ikke være så hårsår. ikke i et spill ialefall. jeg spiller cs og banner og står i og klager på andre og meg selv. Å man kan ikke si at noen er idioter kun fordi de klager på andre, og bruker disse cs utrykka.

 

Blir kanskje litt avhenig. skal jeg sette meg ved en benk, så sier jeg av og til "vi camper ved den benken der da" eller "camper sekken her jeg".

Drømmer om cs gjør jeg og. men det er bare morsomt. Jeg kommer nok ikke til å leike amerikaner å skyte vilt rundt meg!

 

Kjekt å få agresjonen som har hopet seg opp igjennom dagen ut over andre i et spill enn over middagen med familien ialefall!

Lenke til kommentar
"vi camper ved den benken der da" eller "camper sekken her jeg".

which reminds me of, hehe...

noen som har vært på Karljohansvern i Horten? Preuss Fotomuseum ligger der, blandt annet... uansett, jeg hadde veldig lyst til å ta et bilde av et skilt som stod der, det sa noe sånt som"Military area - no camping allowed", hadde vært fint til å disse CS-folk, hehe...:lol:

Lenke til kommentar

n00b og 1337 utrykka har gått fullstendig overbord ja.

 

før i tida hadde man også slike "kastesystemer" innen dataverdenen, men da var det som regel delt mellom de som bare spilte (lamere) og de som brukte maskinen til noe kreativt (eksempelvis assemblerprogrammering). synes det er patetisk at folk som f.eks er gode i et eller anna nettspill anser seg selv som noe slags overmenneske. de burde oppsøke profesjonell hjelp. hehe! :lol:

Lenke til kommentar

Jeg er stolt av å kunne kalle meg selv en n00b, jeg :)

 

Jeg mener at ordet n00b ikke trenger å være negativt, men det er klart at det ofte blir brukt slikt. I SoF2 miljøet brukes det oftest av "dine egne" når man gjør en brøler, men også når man møter ekte newbies som øser edder og galle utover sine medspillere

- fordi de "løp i veien",

- eller "gikk dit jeg skulle kaste granaten",

- når døde de fordi newbien skøyt mer på dem enn på fienden og så ble drept av en død manns granat

- og kaller alle for cheaters og campers og wallhackers dersom han valser uforsiktig rundt et hjørne og blir skutt

 

Jeg mener, har du spillt online i noen år, så vet du at dersom du faktisk er fersk i et spill, så er det lurt å STFU inntil man har fått litt erfaring. Inntil du har litt erfaring, så er du faktisk n00b (noen får aldri nok erfaring - og forblir n00b sånn som jeg :wink: ).

 

Jeg er derimot uenig i enkeltes påstander om "n00b-våpen". M4 med m203 eller USAS kalles ofte n00b våpen. Faktum er at det kreves mye øvelse for å beherske disse våpenene. Kanskje er nettopp mest populære AK74 det réelle n00bvåpenet, siden det enkelt å bruke og gir mest damage av riflene.

 

P.S. Jeg ble så inspirert av denne diskusjonen at jeg sikret meg fragstealer.com :) Et mirakel at det ikke var tatt 8)

Lenke til kommentar
Om jeg noengang setter opp en spillserver, så skal je ha en listener som sjkker noe slik som:

 

if player write "n00b" {

  then ban player 4ever

}

 

joda. men jeg tror det hadde funka enda bedre hvis du hadde gjordt det slik:

 

#include <iostream.h>

 

void main()

 

 

int 1;

 

 

1 = n00b; // verdien av integeren (låter artig på norsk, ikke sant?

 

 

if (playertype "1")

 

{

 

cout >> "so long sucker!"

 

banplayer

 

}

 

 

det kommer selfølgelig an på vilket språk du bruker da. og det jeg skrev er sikkert feil som bare Fy, men jeg fikk bare en uforklarlig trang til å late som jeg er ekspert på C++... (jeg er ironisk nok n00b :D)

Lenke til kommentar

Dette er det verste surret jeg har vært borti noen gang. ThomasM har helt rett... Er du virkelig så fullstendig idiot at du lar ordet n00b gå innpå deg? Føler du at du må motbevise du som blir sagt? I hvilken sammenheng er du blitt kalt det? Hvis du suger, og noen kaller deg n00b, så er det berretiget - Du er like dårlig som en n00b.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...