bergangster Skrevet 12. mai 2003 Skrevet 12. mai 2003 Som mange sikkert har merket har flere nettsteder begynt med reklame med lyd (f. eks. dagbladet.no og vg.no). For eksempel piper det (Nokias meldingsvarsel), tuter (Color Line), James Bond-sangen spilles i tide og utide, men nå er det værste kommet: Reklame for et j*vla dampstrykejern. Det lager en pshh-lyd ca hvert 5 sek, selv om siden ikke er aktiv i Opera. Så da et spørsmålet, hvordan kan jeg stoppe disse lydene fra å bli avspilt, uten at det går utover andre lydinnstillinger? Både i Opera og IE.
Rob3rt Skrevet 12. mai 2003 Skrevet 12. mai 2003 IE: Verktøy - alternativer for internett - avansert - multimedia - "Spill av lyder" Ta vekk den haken der. Vet ikke hvordan du gjør det i opera da jeg ikke bruker det.
k-orm Skrevet 12. mai 2003 Skrevet 12. mai 2003 Opera: File -> Quick preferences -> Enable embedded audio , ta bort haken...
bergangster Skrevet 12. mai 2003 Forfatter Skrevet 12. mai 2003 Opera: File -> Quick preferences -> Enable embedded audio , ta bort haken... Det har jeg gjort, men strykejernet fortsatte... Får visst ikke lest dagbladet lengre...
k-orm Skrevet 12. mai 2003 Skrevet 12. mai 2003 det er sikkert flash- grafikk du sliter med, da må du disable plugins også (flash reklame blir også borte) (skrive leif ?)
MrLee Skrevet 12. mai 2003 Skrevet 12. mai 2003 stop knappen? fungerer av og till....ikke på alt, men litt iallefalll behold, the world's most useless post!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå