Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Misunnelig fuck friend


Gjest Misunnelig fuck friend

Anbefalte innlegg

Gjest Misunnelig fuck friend

Akkurat nå sitter jeg med en intens følelse i kroppen som hyler smerte og sorg. Jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg eller gjøre for å glemme tankene som vandrer i hodet mitt...

 

Det hele startet med at jeg og ei vennine ble enige om å bli FUCK-FRIENDS. På forhånd ble vi enige om at ingen følelser skulle bli involvert og at vi bare skulle ha et forhold som hadde sex som fokus. Etter to måneder med denne jenta har jeg utviklet forelskelses-liknende følelser for henne. Hun sier selv at hun har følelser for meg også. Dette skaper et jævlig stort problem, hvertfall for meg. Hun har alltid hatt fuck-friends og prøver naturligvis å unngå kjæresteforhold med meg. Jeg derimot har jeg aldri hatt en fuck-friend, men bare et stabilt kjæresteforhold og noen utskeielser her og der å se tilbake på.

 

Problemet med "forholdet" vårt er at jeg blir jævlig misunnelig hvis jeg ser henne sammen med hennes tidligere fuck-friends. Dette kan for eksempel være på fester, idrettsarrangementer eller bilder på facebook. Er det riktig at jeg blir det? Skal jeg bli det i forhold til betingelsene vi ble enige om før vi ble fuck-friends? Hvordan kan jeg eventuelt unngå å bli misunnelig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sir Tojo, ukens quote! Men jeg er også av den oppfatning at ei jente som har hatt flere sexpartnere ikke nødvendigvis er en tøs. Sorry for å sprekke boblen deres altså, men selv om jenta har hatt sex før betyr det ikke at hun knuller alle hun kommer over.

 

Hvorfor blir du misunnelig? De burde jo bli misunnelig hvis du er "sammen" med henne nå.

Lenke til kommentar

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Det er ikke alle som passer til å ha fuckfriends etter som de ikke klarer å skille sex og andre følelser.

Det du må gjøre er å finne ut om du kan klare å skille sex fra følelsene, og kunne legge disse bak deg. Det kan hende at FF-forholdet deres kan utvikle seg til noe mer, men siden dere har blitt enige om å holde det til FF kan du ikke regne med det.

Det er helt normalt det du føler, og det er mange før deg som har støtt på samme problem. Det eneste du må finne ut av er om du kan klare å fortsette å holde dette til et FF-forhold, eller om du må avslutte det før det utvikler seg til noe enda mer for din del, så du risikerer å gå på en skikkelig smell..

 

Hvordan du kan unngå å bli misunnelig er kun noe du må jobbe med deg selv om. For å ikke bli misunnelig når du ser henne med noen andre må du overbevise deg selv om at hun kun er en FF for deg. Så lenge du har følelser for henne vil misunnelse og sjalusi alltid være der.

 

OT til alle andre:

Har alltid vært ekstremt fasinert av at gutter som liker sex og har flere sexpartnere er kongene på haugen, mens jenter som liker sex og har flere visstnok er tøser.. Gode gamle kvinnesyn fra 50-tallet sitter tydeligvis printet godt i hjernen til mange av forumbrukerne..

Lenke til kommentar

Jeg er generelt ganske konservativ når det gjelder sånne ting, og mente mitt første svar totalt bokstavelig. Det er ikke et kvinnesyn fra 50-tallet, heller et savn etter moral i samfunnet. Jeg gremmes for eksempel over bildene som ble lagt ut på vg eller db, hvor skandinaviske unge jenter og gutter hadde oralsex foran kamera for å "vinne" en shots met tequila. Glad ingen på dette forumet vet hvem jeg er, for jeg møter svært sjeldent forståelse for mitt syn. Jeg følger det ikke akkurat opp selv, fordi jeg har "gitt opp" min egen oppfatning og samfunnet sådan.

 

Ænnihøuv.

 

Trådstarter; jeg anbefaler å enten gå inn i forholdet 100%, eller trekke deg ut asap.

Lenke til kommentar
Jeg er generelt ganske konservativ når det gjelder sånne ting, og mente mitt første svar totalt bokstavelig. Det er ikke et kvinnesyn fra 50-tallet, heller et savn etter moral i samfunnet. Jeg gremmes for eksempel over bildene som ble lagt ut på vg eller db, hvor skandinaviske unge jenter og gutter hadde oralsex foran kamera for å "vinne" en shots met tequila. Glad ingen på dette forumet vet hvem jeg er, for jeg møter svært sjeldent forståelse for mitt syn. Jeg følger det ikke akkurat opp selv, fordi jeg har "gitt opp" min egen oppfatning og samfunnet sådan.

 

Ænnihøuv.

 

Trådstarter; jeg anbefaler å enten gå inn i forholdet 100%, eller trekke deg ut asap.

 

 

Vell, her har du en som deler ditt syn :) Jeg har aldri noensinne hatt tilfeldig sex med en jente, og det kommer jeg aldri til og ha heller.

 

Jeg mener det samme gjelder for både gutter og jenter. Jenter er ikke noe mer "tøs" enn det gutter er :)

Lenke til kommentar
det å bli fuckfriends med noen og samtidig love at du aldri kommer til å få følelser for vedkommende er helt spinnvilt spør du meg. følelser (aka forelskelse/betatthet) er noe en ikke har kontroll over i det hele tatt. kom deg snarest unna.

Jeg tenker nøyaktig det samme. Å gå inn i et fuckfriend forhold med et løfte man umulig kan vite om man kan holde er dumt. Den dagen, nå, hvor du merker at du har følelser for jenta gjelder det å enten komme seg langt unna eller å plante begge beina i salaten og hoppe inn i det.

Lenke til kommentar

Lakus :

Det kommer helt ann på om man selv klarer å "slå av" følelsene sine.

Noen klarer det andre ikke.

 

Kan ta meg selv som eksempel her.

Jeg har nesten ingen problem med å finne "av-bryteren" på følelsene mine når det kommer til fuck-friends...i hvertfall i 95% av tilfellene.

 

Men hvis man vet at man har lett for å bli forelsket\bettatt av noen,

så burde man i utgangspunktet i ha fuckfriends spør du meg.

Det er bare å plage seg sjæl.

 

Men hvis selvpining er greia, so be my guest, hehe

 

Fuckfriens IMO skal man bare ha en liten periode,

hvis ikke kan det fort bli til litt mere enn man egentlig vil.

 

Dettet er dog min egene erfaring.

 

Noen klarer det i lengre tid noen ikke.

Lenke til kommentar

I henhold til retningslinjene §1, påpekes det at innleggets art ikke skal inneholde overdreven bruk av smilies, store bokstaver eller andre tegn er da dette er forbudt. Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes ved grove tilfeller. I henhold til retningslinjene ble '3' innlegg slettet fra tråden.

 

Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding".

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...