Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Handle klær med min mor er 17


Gjest Gutt_litt usikker

Anbefalte innlegg

Gjest Gutt_litt usikker

Kanskje litt rar ting å spørre om men er det rart vis jeg som 17 åring(gutt) går ut og handler klær med min mor? Er i en by der jeg ikke er så godt kjent (Er i Norge da) Så det er litt vanskelig å gå rundt alene samtidig føler jeg at det er litt flaut å gå med mamma spesielt når man møter andre ungdoms gjenger, eller de i butikken er sånn skikkelig "hippe" å kule og sånt og når man kommer inn i trange små butikker. Kan også legge med at Mamma er 45, hun ser ung ut for alderen da og kler seg fint nok (ok i vertfall skulle jeg tro).

 

Prøver ikke å være frekk men det blir litt sånn at jeg skammer meg når jeg går med ho, trenger ikke kommentarer på mitt syn på ho jeg lurer bare på om det blir for rart? Og hva folk synes om det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nesj.. det gjøre jo ikke noe sånn sett. men vist du føler det blir flaut, noe som er helt normalt, så må du jo si i fra eller noe i den duren.

 

min mor kjøper ofte klær til meg, men jeg er ikke med. hun er ganske flink så hun blir sendt ut for å kjøpe klær. hun kommer alltid tilbake med et plagg eller to jeg rett og slett ikke kan gå med, men de blir bytta^^

 

jeg fyller 17 om kort tid.

Lenke til kommentar

Vel, 19 år her, og ser akkurat hva du mener. Jeg har handlet klær stort sett på den måten frem til nå, når jeg synes jeg har dømmekraft nok selv til å se hva jeg liker etc... før hadde jeg en litt sær klesstil så det hadde lite for seg at jeg handlet klær alene. Men hvis du synes det er greit å handle alene kan du vel bare si til henne at du heller vil det, en mor skulle da absolutt ikke ha noen som helst problemer med akkurat det.

Lenke til kommentar

Selvtilliten er vel ikke akkurat på topp når du ikke kan gå i byen med din mor? (generelt spm)

 

Selv er jeg 19 og har overhodet ingen problemer med å gå med min mor i byen, hvis du selfølgelig ser vekk i fra alt masset. Nå er det ikke akkuratt slik at jeg foretrekker å gå i byen med min mor, det hadde vel være kjekkere å gå i byen med noen venner.

 

Det er nå en gang slik at mine venner ikke spanderer klær på meg(WTF?). Derfor handler jeg klær med min mor ettersom hun har masse penger. Dessuten får jeg ofte flere klesplagg enn om hun skulle gitt x-antall kr å gå til byen med, fordi hun er lett å overtale, så lenge klærne er fine:)

 

Så lenge moren din spanderer burde du være glad for det.

Endret av HeatSeeKinG
Lenke til kommentar
Gjest Gutt_usikker

Har ikke sånn kjempe selv tillit generelt sett nei men den er ikke helt på bund heller da. Har de siste 2 årene begynt å handle med venner men merker at jeg nok foretrekker å gå med mamma (når du ser bort fra det sosial, at jeg blir sjenert osv.) Siden hun er flink til å finne akkurat passende størrelser, finne kule klær og få litt fart på de i butikken, få de til å gå på lagret og lete etter riktig størrelse eller noe de hadde på butikken før osv. Dette blir litt vanskelig når jeg er alene eller med noen venner føler jeg å ofte ender opp med å bare kjøpe "dill" fra H&M men fanken har liksom inntrykk av at de jeg kjenner som handler klær med foreldrene ofte er av den litt "snåle" typen som ikke bryr seg så mye om mote osv. Og vis jeg treffer noen kjente inne på butikken mens jeg er med mamma :no:

Lenke til kommentar

Når jeg var litt yngre(er 20 nå) så syntes jeg det var litt flaut å gå i butikker med min mor, men sånn egentlig, så er det ingen som bryr seg, bortsett fra en selv. Men nå bor jeg for meg selv og handler klær selv også, men hender jeg får litt finansiell støtte hjemmefra fra tid til annen :p

Lenke til kommentar

"Og vis jeg treffer noen kjente inne på butikken mens jeg er med mamma no.gif"

 

Og? Folk dør daglig av sult og jeg må kjempe med å leve i ett kommunistisk land som Norge. Hvis folk kommer med kommentarer/mobber deg for at din mor er så vennlig å kjøper klær til deg :wallbash:

 

HVis det er det beste du kan komme opp med for å mobbe andre, da har du faen meg for mye tid samtidig som du må være medlem av SV. Hvis noen mobber deg for det, ligger de garantert i rennesteinen om 10 år eller så bor de hjemme hos foreldrene til de er 40.

 

Sier du noe stygt om moren til en i hellas får du bank! Og ja, jeg vet det.

Lenke til kommentar

Husker hvor pinlig berørt jeg var av å handle med min mor da jeg gikk på ungdomsskolen. Det er ingen som bryr seg.

Når jeg vokste fra meg den usikkerheten, så synes jeg bare det var hyggelig å handle med foreldrene mine.

Endret av Robert
Innlegg er blitt redigert grunnet overdreven eller feil bruk av quote-funksjon.
Lenke til kommentar

Shopper alltid med muttern. Er 18 år selv. Poenget er at jeg ikke kunne gitt mer faen i hva folk tenker om det. Er ingen som noen gang har nevnt det. Så lenge du viser folk at du ikke synes det er teit å handle med muttern, så vil folk respektere det.

 

Jeg hater shopping, men folk synes jeg har stilige klær. Å ta med muttern gjør at jeg må shoppe, og da finner jeg de klærne jeg vil ha raskt, prøver dem og overlater regninga til muttern. Handlinga er gjort på 1-2 timer og jeg får raske meg meg mye dritt. Det er rett og slett jævlig praktisk. Jeg er ikke typen som klarer å henge lenge på et kjøpesenter. Tar så lang tid med kompiser.

Lenke til kommentar

Aldri likt å handle med foreldre. Da jeg var yngre og ikke fikk gå i byen alene så var det jeg som fant mesteparten av klærne. Mamma var med for betalingens skyld :p

 

Nå har jeg vel ikke hatt med mamma til byen siden jeg var 14 tror jeg. Tidligre fikk jeg noe penger å kjøpe klær for når jeg skulle til byen. Nå for tiden får jeg noe penger fast til div. ting bla. klær og drar når jeg vil og handler.

Hadde aldri taklet å ha med mora mi til byen, hun hadde ikke funnet noe fint. Og størrelser finner de som jobber i butikken for deg ;)

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Slutta vel å handle med min mor da jeg var 14-15 eller noe. Jeg synes det er litt morsomt når jeg er å handler klær med kompiser å se andre ungdommer går å handler med sine mødre, man kan se de synes det er flaut, men de har ingenting å være flau over egentlig.

 

Når jeg var å handla med mamma i byen, gikk jeg mange ganger sånn 1-2 meter fra ho om det kom noen jeg kjente, og HATA at hun skrek til meg i byen

Lenke til kommentar

Trådstarter: Er vel ikke noe problem å hanle klær med foreldrene dine. Ingen som bryr seg. Liker dog best å handle alene, for om en av mine foreldre skal være med blir straks hele familien med, og det orker jeg ikke. Så enten bare meg selv, eller venner/dama. :p

Endret av Robert
Fjernet sitat av slettet innlegg.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...