Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har jeg vært utro?


Gjest Guest_Usikker_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Usikker_*

Den jeg føler jeg har kanskje har vært utro mot er en jente som jeg har vært ilag med i noen måneder, vi finner på ting og har også sex støtt og stadig. Men det er aldri blitt definert eller antydet at det er et forhold. Dessuten treffes vi bare en gang i uka som regel, samt noen fester og overnattinger. Men jeg har følelser for henne :love:

 

Men hvertfall, gutta overraske meg med et vors i går. Jeg stakk opp og ble med. Det ble en god del alkohol samt vi fikk vite at mange av folka fra "VGS" skulle til samme utested som vi hadde tenkt oss. Det ble jo selvfølgelig snakk om våre første forelsker og sånt, og at de skulle komme dit, vi ble rimelig gira.

På VGS var jeg ganske sjenert og kunne ikke det spor om jenter egentlig, var redd dem. Men etter å ha begynt på høgskole og fått kontakt med denne jenta nevnt over samt lest PUA-materiale føler jeg meg mer sikker.

 

Når vi ankom stedet, ble vi overfalt av jenter fra gamleklassene. Hun ene hang seg rundt meg og gav meg en stor klem, javel tenkte jeg. Jo mer jeg ignorerte henne innpåslitne, jo mer klegg ble hun. La seg over meg, satte seg på mitt fang osv.(Det skal sies at jenta er veldig pen, og smart til vanlig?)

Jeg fikk da plutselig veldig lyst til å teste forskjellige PU-rutiner og triks jeg har lest. Og jeg merka jo at denne jenta var veldig interessert i meg. Hun dro med meg ut etterhvert, hvor hun ville at jeg skulle begynne å beføle henne, hun trykte brystene opp i fjeset mitt og bad meg kose med dem, jeg måtte kjenne litt. Så gikk hun inn for kyss, men da bøyde jeg huet framover, så panne mi stoppet for nærmere kontakt, hun kom ikke fram :p .

 

Etter det følte jeg det ble for "mye" rett og slett og stakk inn igjen til kompisene mine. Senere kom hun og spurte om jeg ville være med henne hjem, men jeg avslo. Selv om tanken på et evnt. ONS fristet meg, har aldri opplevd det før.

Men nå sitter jeg her da, og føler jeg har sviktet den jenta jeg holder på med, føler det som utroskap. Men det er det jo ikke? eller?

 

Hadde vært fint med noen andre synspunkter...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Bare så vi har det klart: Er du og hun du har vært "ilag med i noen måneder" faktisk sammen i et forhold, eller er det mer et slags "uforpliktende nært vennskap" av noe slag?

Lenke til kommentar
Gjest Guest_TS_*

Jeg klarte ikke å dvele mer på saken og fortalte og snakket med henne. Hun ble lei seg, noe som også gjør meg lei. Hun mente vi hadde et forhold?

Dette hadde jeg egentlig trodd. For til venniner har hun presentert meg som "ikke kjæresten", "Vi ser det ann litt" osv. Jeg har jo følt meg litt som en heldig venn egentlig, og håpet på at det skulle gå til det punktet hvor hun viste noen tegn for å ville ha et ordentlig forhold, men nå har altså jeg vært utro? :dontgetit:

 

Eneste fytingen jeg kan tenke på er at jeg befølte hun litt på puppene. Til å stå så uklart som jeg gjorde mener jeg at jeg taklet situasjonen godt, men jeg angrer noe sykt :(

 

Hun trenger tenketid nå sier hun. jeg får bare krysse fingrene og håpe på det beste.

Lenke til kommentar

Når dere ikke har hatt "praten" vil du i mine øyne ikke vært utro. Litt uskyldig dansing og tilfeldig tafsing er ikke noe stort.

However er det ikke jeg eller noen av de andre på dette forumet som er i midten av det dere to har, så akkurat hvor grensen går for dere er det kun dere som kan svare på.

 

I dette tilfellet vil jeg slenge meg på resten og si at dette var såpass uskyldig at dere begge hadde hatt best av at du holdt det for deg selv.

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Hadde en fyr som jeg holdt på med drevet slik med en annen jente, hadde jeg tolket det som han egentlig ikke hadde øynene for meg, selv om det var "uskyldig tafsing"... Jeg hadde nok tatt farvel for min del ;) Jeg er kanskje en av de "harde" jentene som har en viss selvrespekt.

 

Når jenta er usikker og vil "se det an litt", vil jeg tro at hun ønsker å bli bedre kjent og se hvordan gutten er som person. Slike episoder vil nok spille inn på den endelige avgjørelsen hennes, men hvis hun har utviklet noe som helst følelser for deg, har du kanskje en reell sjanse å redde dette. Folk er tross alt forskjellige.

Lenke til kommentar
Hadde en fyr som jeg holdt på med drevet slik med en annen jente, hadde jeg tolket det som han egentlig ikke hadde øynene for meg, selv om det var "uskyldig tafsing".

Indeed.

Hadde dere hatt et forhold, ville det vært deres interne "regler" som la grunnlaget for om dette var utroskap eller ikke. Når hun har presentert deg som "ikke kjæreste", betyr det at du fremdeles har alle rettigheter sånn sett (du kan ikke betegnes som utro), men at du burde være litt forsiktig mtp tankegangen Myngo kom med over.

 

Om jeg var deg, ville jeg ventet til hun tok kontakt igjen. Gi henne tid til å tenke over situasjonen (hun har ingen grunn til å reagere sterkt, siden dere ikke var offisielt i et forhold), er hun intr kommer hun tilbake, så lenge hun kan være sikker på at du ikke ville vært utro om dere gikk inn i et forhold. I mellomtiden vil jeg råde deg til å være litt tilbakeholden i forhold til andre jenter, slik at hun ser du ikke "er slik" til vanlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...