tsxpower Skrevet 19. juli 2009 Skrevet 19. juli 2009 (endret) jeg vurderer og kjøpe meg en ny bil. så i den annledningen har jeg sett litt på en opel frontera 2.5td 1994 mod. noen som har erfaring med frontera? er det en slitesterk bil? og hvor mye diesel bruker den. Endret 19. juli 2009 av tsxpower
Reppemarkus Skrevet 19. juli 2009 Skrevet 19. juli 2009 (endret) Hei Nå skal ikke jeg kom å påstå at det er en dårlig bil men min erfaring er at den går dårlig og sliter fælt med og ta seg fram utenfor vei. Ble stående i snø en gang, det berømte isuzu 4x4 systemet funket såpass dårlig at den spølte på 1!! hjul i dyp snø.. men nå har ikke jeg opplevd mer på en tur så det kan jo hende at dette var en dårlig en. Endret 19. juli 2009 av Reppemarkus
tsxpower Skrevet 19. juli 2009 Forfatter Skrevet 19. juli 2009 jaha:) hørtes ikke bra ut. er det ikke sperre på dem og da? noen som hvet hvor mye diesel den bruker på mila?
Reppemarkus Skrevet 19. juli 2009 Skrevet 19. juli 2009 kan ikke komme på at den hadde noen form for sperrer nei
agvg Skrevet 19. juli 2009 Skrevet 19. juli 2009 Har ikke denne en klassisk 4x4 med manuell innkobling og ingen senterdiff?, da burde du ikke kunne spinne på bare ett hjul, du burde ha fått diagonalspinn. At den spant på bare ett kan vel tyde på at noe var defekt i 4x4-systemet.
tsxpower Skrevet 20. juli 2009 Forfatter Skrevet 20. juli 2009 men er det en driftsikker bil da? vurderer altså da og kjøpe en. men vill gjerne vite om det er en grei bil da. motor messig og sånt.?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå