Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

effektanlegg til lett mc


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har vendt om alle forum og nettsider og finner ikke effektanlegg til en yamaha xt125x 06 model. (vet det finnes)

 

1. best av gianneli og jolly moto? eller andre?

2. Noen som kan gi meg nøyaktig link til kjøp av effektanlegg?

3. og sist: den bør kunne registreres lovelig til A1 klassen.

 

Noen som har egne erfaringer med sykkelen med effektanlegg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du vil få en endring av lyden, men så og si ingenting på ytelsen, så egentlig så er det rimelig bortkasta penger. Og effektanlegg som er lovlig? Det skal du nok streve å finne til en XT125X, har selv aldri sett noen. Om det skal være lovlig så må det være riktig merket, ikke ha noen forskjell i ytelse, ikke høyere støynivå osv. Gianelli eller Jolly Moto effektanlegg er langt ifra lovlige, og forøvrig vil jeg anbefale Jolly Moto av de to om du skulle velge en av dem.

Endret av Scotty
Lenke til kommentar

XT125X er en firetakt som ikke har noen plomber fra før såvidt jeg vet. Og på firetakteren så er det alltid slik at det ikke blir noen forskjell i ytelse, man får kanskje 1-2hk mer, men ikke til at det blir noe merkbart. Folk kjøper som oftest effektanlegg til firetaktere grunnet lyd og utseende. Det er til totakterne man øker ytelsen drastisk.

Lenke til kommentar

Om du har planer om å trimme litt.

Større forgasser

Større luftfilter

Dette er det første du bør gjøre , og om du absolutt vil ha effektanlegg så kan du jo kjøpe dette, men det blir størst forskjell om du setter på større forgasser og luftfilter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...