N1ko Skrevet 15. juli 2009 Skrevet 15. juli 2009 Hei, jeg vurderer å kjøpe en OCZ ModXStream Pro 500W Leste en TEST av denne og der fikk den 8/10. Så jeg lurer på om noen har brukt denne eller har erfaringer med den, og om de har noe negativt å si om den? Mvh. Nikolai nymo
Syar-2003 Skrevet 15. juli 2009 Skrevet 15. juli 2009 Den er ålright. Har selv en tidligere modsstream type 520W fra 2005 som lever i beste velgående og er i daglig bruk. Eneste negative med min er at en leder hoppet av i 20/24 pin connectoren (måtte lodde litt for å fikse det).
N1ko Skrevet 15. juli 2009 Forfatter Skrevet 15. juli 2009 Ok, men det er vel et engangtilfelle, som ikke skjer alle ? Skjønte ikke helv hva du mente:P
Smirnoff Skrevet 15. juli 2009 Skrevet 15. juli 2009 Den nye ModXStream-serien er noe forskjellig fra den gamle. Tror de gamle kommer fra FSP (usikker), mens de nye er Sirtec. HardOCP testet 700W-utgaven, og den kom middelmådig ut. (første gang feilet den, men det var fordi den kom oppgitt med feil temperaturspecs). Ved 500W ser det ut som den er helt grei da.
N1ko Skrevet 15. juli 2009 Forfatter Skrevet 15. juli 2009 Leste at 700W utgaven fikk "FAIL", men på 500W versjonen sa testerne "It did everything we threw at it" så jeg tror jeg går med den strømforsyninga. Det er den billigste modulere jeg har sett og jeg har vert på utkikk etter det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå