Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er olivenolje, kokosfett og alovera krem, farlig å bruke som glidemiddel?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-87354
Skrevet

Olivenolje kan brukes som glide middel ja. (Men må ikkje brukes med kondom da, for da sprekker den)

Aner ikkje om kokosfett er heilt bra.

Aloe vera krem - vettkje. Men meiner å ha lest at aloe vera gel funker ^^.

Skrevet

Jeg tviler på at det er skadelig, men jeg vil nok ikke direkte anbefale å bruke slikt. Ville det ikke blitt enklere med glidmiddel? Må da blir ganske "fett" på områdene olje har blitt påført.

Skrevet

Ikke alle som vil bli tatt med glidemiddel :tease:

Nei, jeg vil ikke tro at noe av dette er skadelig, men vil ei heller tro at noe av det er bra for deg.

Spenol, koster 6 kr på kiwi. Masse fuktighetskrem til billig penge, funker kanon ;)

Gjest gwggag
Skrevet

Selv bruker jeg apobase fuktighets krem. Denne koster litt, men det er den som funker best av det jeg har testet :p

Skrevet

Vel, når jeg tenker meg om så har jeg faktisk brukt raps olje på typen når vi ikke har hatt annet. :tease: Så jeg skal ikke være så snusfornuftig ang. denne biten.

Skrevet
Vel, når jeg tenker meg om så har jeg faktisk brukt raps olje på typen når vi ikke har hatt annet. :tease: Så jeg skal ikke være så snusfornuftig ang. denne biten.

Funket det bra da?

Skrevet
Funket det bra da?

Ja, det funker fint! Jeg bruker ganske mye og varmer opp hendene godt først, da. Han er i himmelen og det blir lett å jobbe for min del. :)

Gjest foråsidetsånn
Skrevet

For å si det sånn.. Ville du ha putta det i kjeften? - Hvis ja- da går det helt fint å ta på kølla og.

Skrevet (endret)

Kjøp vanlig glidemiddel og tyn det over på en annen tube :p.

For å si det sånn.. Ville du ha putta det i kjeften? - Hvis ja- da går det helt fint å ta på kølla og.

Jalapenospepper på kuken :)

Endret av Pseudopod
Skrevet

Jeg ville ikke putta chili på penisen min, men jeg putter det gjerne i kjeften.

Gjest Gjest
Skrevet

bruk huet da... Hvor glatt er chili?

Skrevet (endret)

Well, chili skal visst være godt hvis jenta har spist chili og gir blowjob. Penis vil føle seg så derre brennende på en good måte. Har faktisk lest det.

Endret av Spiritual Strife
Gjest aldri prøv vademekum
Skrevet

så lenge ingen smører kuken inn i vademekum er det greit ...

etter 5 min står den i brann ... og ja det nyeer ikke å prøve å spyle d av tro meg ..... :D

Skrevet
Well, chili skal visst være godt hvis jenta har spist chili og gir blowjob. Penis vil føle seg så derre brennende på en good måte. Har faktisk lest det.

Om du liker brennende effekter så prøv barberskum :tease:

Det gjorde i hvertfall sabla vondt for min del.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...