Gå til innhold

Arvato Teleservice Norway i Oslo. Erfaringer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lever telefonen inn der du kjøpte den. De vil da sende den inn til et autorisert verksted, og står ansvarlig overfor deg.

 

Det er ikke sikkert at Arvato Teleservice tar garanti/reklamasjonssaker, og om de gjør det men påstår at telefonen din ikke går på garanti, så har du ingenting du skulle sagt da de ikke er ansvarlig overfor deg ettersom du ikke har gått riktig vei... altså gjennom forhandler. Og bruker du et annet serviceverksted enn det som din forhandler bruker, så står heller ikke forhandler ansvarlig overfor deg lenger. I tillegg risikerer du at forhandler og verkstedet som forhandleren bruker ikke vil godta å ta inn din telefon som garanti/reklamasjonssak når et verksted de ikke godtar allerede har "tuklet" med telefonen.

 

Så som sagt... lever telefonen til verksted gjennom din forhandler!

 

Når det gjelder HTC og garantireparasjoner, så er det verkstedet som avgjør om det går på garanti/reklamasjon eller ikke.

Lenke til kommentar

Det er Arvato som tar garanti/reklamasjonssaker på HTC i Oslo. På min gamle Nokia N95 gjorde jeg det samme - stakk opp til Zodiac Norge som tar garanti/reklamasjonssaker på Nokia, og de fikset den ett par ganger for meg på garanti. Var aldri snakk om at man burde/skulle gå gjennom forhandler. Men jeg kan høre med de - hvis jeg ikke i mellomtiden kjøper en ny tlf da ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Min HTC Touch Diamond har begynt sprake en god del i høytaler, under samtaler. Dette burde gå på garanti, og jeg ser at dette firmaet utfører reparasjoner på HTC i Oslo. Noen som har erfaringer med dette firmaet, eller HTC og garantireparasjoner generelt?

 

 

Hei! Arvato Teleservice ble kjøpt opp av Deltaservice for 2 år siden, de heter Deltaservice Oslo nå.

Zodiac er blitt kjøpt opp og heter Mcare nå, de har ikke kundemottak lenger så den må sendes inn enten til Deltaservice eller Mcare, blir lettere for deg å ta det gjennomforhandler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...