Gå til innhold

Introduce Yourself: Mahavishnu


Anbefalte innlegg

Hey

 

Navnet er Steffen, fylket er Akerhus og kommunen er Oppegård. Født i Juli 1989 i Oslo, bodd for det meste i Oppegård siden den tid. Minus mine første 2 år i Ringebu kommune i Oppland fylke.

 

Har vokst opp som en fyr som er en blanding av en av gutta og en veldig nerdete fyr med en brå og tildels sær humor. Har aldri sagt neitakk til en ekstra øl eller to, eller stikki fra en fest før midnatt(faktisk sant såvidt jeg husker). Men er også en av de som ligger å sitte inne en dag å se på amerikanske tv-serier(hovedsakelig) eller ta en runde med litt gaming.

 

Jobber i Oslo Politiet som IKT-lærling, men har permisjon derfra til desember hjelpe til med å drive et vikarbyrå for Statoil-stasjoner i Norge. Tatt meg permisjon fordi jeg trenger penger hovedsakelig. Er egentlig utdannet i elektronikerfaget, men har ikke gjort noe ferdig der.

 

Ganske opptatt av tv-serier med favorittserier som Californication, Rescue Me, Lost, Entourage, Deadwood, Law And Order-seriene, Burn Notice, The Wire, Sopranos, Dexter, Weeds, Hung og diverse andre serier spesielt de fra HBO.

 

Gangske opptatt av musikk, drar veldig hyppig på festivaler. Spesielt Øya som jeg har jobba frivillig på i 3 år siden 2005 og vært på de andre årene. Favorittartister er mange. Liker de fleste sjangere, spesielt rock, hiphop og diverse indie og electronica.

Som disse:

Queens of The Stone Age, Faith No More, Eagles of Death Metal, The Doors, Datarock, Justice, Band of Horses, Beirut, Nine Inch Nails, La Coka Nostra, Hot Chip, Saint Thomas, ...And You Will Know Us by the Trail of Dead, Gogol Bordello, Portishead, Morrissey/The Smiths, Beck, Sufjan Stevens, Bob Dylan, Klovner I Kamp, Jedi Mind Tricks, Ice Cube, Immortal Technique, The Roots, Rage Against The Machines, Great Lake Swimmers, Radiohead, Jaga Jazzist, Arcade Fire, Mew, The KnifeFleetwood Mac, David Bowie, Dimitri From Paris o.s.v.

 

Veldig opptatt av spill og. Spesielt Xbox 360, men eier også PS3 som har stått stille siden slutten 2008 nå. Spesielt spill som Rockband, Guitar Hero og masse annet. Trenger du en vokalist på et Rockband eller Guitar Hero så gjerne legg til Gamertagen min. Jeg er som regel med på dagen hvertfall, ikke lysten på å bli kasta ut fra hybelen jeg bor i nå. :p

 

Er det noe, så bare spør.

 

Yeah, and im single for the moment ;D

 

 

For å oppdatere tråden litt:

Er nå ikke lenger singel. Er forlovet, ble det for bare 2 uker siden med en herlig dame. Hun fridde(kaboom!). Frisør er hun i tilegg som gjør at jeg har gratis frisør nå også. Noe som jeg også trenger siden håret mitt vokser konstant.

 

Har flytta på nytt, bor sammen med henne. Fått ny flatskjerm og leiligheten er på et litt mer sentralt område.

 

Er tilbake for fullt i jobben min for "staten". Og er så og si ferdig som Statoil-mann, bare ekstrajobbing når jeg trenger nå, og sånn kommer det til å bli siden jeg er drittlei å være dagelig leder i vikarbryået. Generelt sett Statoil og stressa kunder. Blant annet de med jaguarer som skal absolutt parke en brenndene jaguar rett ved en bensinpumpe....

 

Har også nå over 47600 i gamerscore på Xbox Live. Jeg er en virkelig gamer, men ikke helt fullt da.

 

Har også vært diskusjons-kamerat av Choekaas og OCKi etter flere år på Lost-Norge.net, sånn over nett på msn f. eks.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 7 måneder senere...

Hva da Narrie? Trodde jeg var skummel jeg.

 

For å oppdatere tråden litt:

Er nå ikke lenger singel. Er forlovet, ble det for bare 2 uker siden med en herlig dame. Hun fridde(kaboom!). Frisør er hun i tilegg som gjør at jeg har gratis frisør nå også. Noe som jeg også trenger siden håret mitt vokser konstant.

 

Har flytta på nytt, bor sammen med henne. Fått ny flatskjerm og leiligheten er på et litt mer sentralt område.

 

Er tilbake for fullt i jobben min for "staten". Og er så og si ferdig som Statoil-mann, bare ekstrajobbing når jeg trenger nå, og sånn kommer det til å bli siden jeg er drittlei å være dagelig leder i vikarbryået. Generelt sett Statoil og stressa kunder. Blant annet de med jaguarer som skal absolutt parke en brenndene jaguar rett ved en bensinpumpe....

 

Har også nå over 47600 i gamerscore på Xbox Live. Jeg er en virkelig gamer, men ikke helt fullt da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...