Gå til innhold

Normal uke 2009 | KSolfjeld | 28mm f/2.8D

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Morsom framing. Siden du har kuttet som du har gjort på de to andre, lurer jeg nesten på om jeg ville kappet det ene øyet på kua til høyre også (uten at jeg er bombesikker).

Skrevet (endret)

Torsdag

I hagen

post-43539-1247865140_thumb.jpg

ISO 100

1/640sek.

f/5

Fredag

Helt uten interesse

post-43539-1247865307_thumb.jpg

100 ISO

6 sek.

f/16

Fikk det farlig travelt med jobbing de siste dagene, så dagens bidrag er mer en nødløsning enn ett gjennomtenkt foto.

Endret av KSolfjeld
Skrevet

Fin sommerstemning på "I hagen". "Helt uten interesse" var absolutt av interesse. Dette likte jeg såpass godt at jeg ikke helt forstår ordet "nødløsning" i denne sammenhengen. Kanskje du skal slå deg på genren "Abstrakte landskap".

Kubildet er for øvrig nesten sykt morsomt nå.

Skrevet (endret)

Takker for tilbakemelding! Nødløsning, som i "tar bilde i full fart før fristen renner ut" Ser på det (fredag) nå, og ideen min fungerer ganske bra til tross for stress. Er fornøyd.

Endret av KSolfjeld
Skrevet

Er enig at "Helt uten interesse" ble veldig interessant. Får følelsen av en uendelig lang kjøretur i evig regnvær. Litt som høstferien i fjor, egentlig ;)

Herlig sommerfølelse du har i hagen din.

Tom

Skrevet (endret)

Her burde jeg ha kommentert tidligere; mye flotte bilder! Kubildet er en klar favoritt – har prøvd å få noen halvsaklige bilder av kuene ved landstedet uten hell; sta og lite samarbeidsvillige modeller. :) Helt uten interesse er også knallbra.

Endret av Euklid

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...