Gå til innhold

Fjernkontroll til fiber

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har alt i ett boksen, og der er det jo et jævla tastatur man bruker som fjernkontroll, er det noe universalkontroll man kan få kjøpt som støtter denne alt i ett boksen? Tar jo så forbannet mye plass på bordet og er tung å bruke..

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er bare å ringe din fiber- eller altibox-leverandør og bestille en fjernkontroll, det føres 2 typer til den altiboxen. Altibox har også et lite tastatur, på størrelse med et brettet A4-ark. Hvis du har fiber fra Viken Fibernett ringer du bare kundesenteret på 02414 og bestiller.

Endret av khaffner
Skrevet
Det er bare å ringe din fiber- eller altibox-leverandør og bestille en fjernkontroll, det føres 2 typer til den altiboxen. Altibox har også et lite tastatur, på størrelse med et brettet A4-ark. Hvis du har fiber fra Viken Fibernett ringer du bare kundesenteret på 02414 og bestiller.

Mvh Ansatt i Viken Fibernett :)

Vet du prisen på sånt eller?

Skrevet (endret)
JEg er hypp på FJERNKONTROLL, ikke TASTATUR :p

Du kan få helt fine fjernkontroller til altibox, vent litt så laster jeg opp bilde :thumbup:

Jeg antar du er misfornøyd med det største tastaturet? Altibox fører også det lille tastaturet på bildet, men personlig fraråder jeg det hvis du kommer til å skrive mye, tastene er ikke spesielt komfortable etter min mening. Av fjernkontroller er den lengste på bildet nyest. Den er (jeg tipper) 5 mm tynn og veldig behagelig å bruke.

Jeg la et AA-batteri mellom for å illustrere størrelsen

post-113720-1247663992_thumb.jpg

Endret av khaffner
Skrevet (endret)

De forskjellige tastaturene og fjernkontrollene har ikke spesielle navn, vi bruker betegnelsene "liten", "stor", "gammel", "ny" osv., så bruk gjerne disse betegnelsene når du bestiller

Endret av khaffner

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...