Gå til innhold

[Worklog] Reborn88 - Ferdigstillt!


Anbefalte innlegg

Update 6

18.07.09

 

 

Sjette oppdatering er her! I dag har jeg ikke gjort så mye, har malt og klippet plen for farfar så ... :p Men har lakket oversiden og montert trucks da. Trucksa ble sånn ca. bra synes jeg. Oversiden lakkerte jeg fordi jeg allerede hadde klart å søle så mye på den. Men den skal jo uansett dekkes med griptape så ... Skal få fikset sjablonger til å lakke "REBORN88" på undersiden i morgen. :)

 

Enjoy the pics!

 

 

 

P17-07-09_2334.jpg

 

Nytt hjul vs hjulet fra det andre brettet mitt.

 

P17-07-09_2345.jpg

 

Oversiden, lakkert. :)

 

P17-07-09_234501.jpg

 

Bremseklossen. :p

 

P17-07-09_234502.jpg

 

Trucks ferdig montert. Fett. :wee:

 

P17-07-09_2351.jpg

 

Donorbrettet i deler.

 

 

BONUSBILDE UNDER HER! :D

 

P14-07-09_2343.jpg

 

Pusen. :love:

 

 

 

Kommentér i vei :wee:

Endret av KongKake
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Olav: Ja, søt pus. :wee: Men ja, skal bruke brettet. Kommer nok til å bruke dette mer enn det andre jeg har. Er jo noob med triks og sånn. Elsker dog å cruise rundt på brettet, og dette blir jo perfekt for det. :D

 

Wikipedersen: Takker! :wee: Katten ligger her i senga nå :love:

Endret av KongKake
Lenke til kommentar

Update 7

19.07.09

 

 

Update 7 er her! :) Siste oppdateringen på noen dager, da jeg rett og slett ikke har mer å gjøre før jeg er kommet meg hjem til østlandet, og besøkt Tønsberg for å skaffe de delene jeg trenger. I dag har jeg lakkert "REBORN88" under, og en liten, rød stripe. Har også lakkert bremseklossen. :p Ble ikke helt fornøyd med lakkeringen, men første gang jeg har lakkert skrift så. Ble nesten litt stilig uansett, for det ser ganske "street"-aktig ut (tagging :p). Klarte også å søle litt på den røde stripa, men det skjules uansett av bremseklossen. Den blå lakken kan se litt ujevn ut på bildet, fordi jeg ikke hadde maskert nok når jeg brukte den røde lakken. Håper dog at det bedrer seg når det blir tørt.

 

Enjoy!

 

 

 

 

P19-07-09_0007.jpg

 

Plata etter lakkering. Vad tycks? :wee:

 

P19-07-09_000701.jpg

 

Bremseklossen. Ikke så mer å si egentlig. :p

 

 

 

Comments plz :)

Endret av KongKake
Lenke til kommentar

(Mini)Update 8

20.07.09

 

 

Har kommet meg hjem til østlandet nå, og regner med å få kjøpt de siste delene jeg trenger i løpet av uka. :) Mangler kun risepads, griptape og skruer nå, så er brettet klar til å brukes! Men klarte ikke å vente med å se hvordan resultatet sånn ca blir, så satt to skruer i trucksa, og monterte bremseklossen når jeg var kommet hjem, og det lovet godt for hvordan det ferdige resultatet blir. :love:

Klarer forresten ikke å la være å vise dere det, så slenger med et bilde. :wee: Siden det kun er et bilde, så dropper jeg spoileren i dag.

 

Kos dere! :D

 

P20-07-09_2035.jpg

 

Skal ikke virke skrytete, men må si at dette blir PENT! Gleder meg til å cruise rundt på det.

 

 

Vad tycks? :love:

Endret av KongKake
Lenke til kommentar

Takk. :)

 

Angående hjul og trucks synes jeg selv at de passer veldig godt inn. Liker kontraster, og meningen var å være litt 80-talls med sterke farger. Dog bommet jeg litt der, da 80-tallet forbindes mer med neonfarger. Men ble egentlig fornøyd med logoen, selv om den ble litt phail. Ser jo ut som grafitti, så var utbredt på 80-tallet. :wee:

Lenke til kommentar

Update 9

24.07.09

 

 

Da var dagen for ferdigstillese av brettet kommet, hvertfall for denne gang. :wee: Fikk pakka fra KOTH i dag, og der var den snacksen jeg trengte for å bygge brettet ferdig. Griptape, kingpins, bushings, skruer og riserpads. Pluss et lite skateverktøy og noen klistremerker. Griptapen ble ikke helt perfekt, men men, det er jo litt av sjarmen. Ble uansett fornøyd, og gleder meg til å ta med brettet på en prøvetur ute. Har kune stått på det fra rommet mitt og til stua til nå. :p Men kommer med noen bilder nå av bygginga og resultatet, også kommer jeg med flere bilder senere i dag, fra jomfruturen. :D

 

 

Så.. Enjoy the pics!

 

 

 

P24-07-09_1327.jpg

 

Pakken fra KOTH. :wee:

 

P24-07-09_1337.jpg

 

Trucks ferdigbygd. Dette bildet er tatt klokken 13:37.

 

P24-07-09_1337.jpg

 

Griptapen er kommet på brettet.

 

P24-07-09_1409.jpg

 

Framre truck og riserpad kommet på.

 

P24-07-09_1415.jpg

 

Og bak ... :)

 

P24-07-09_1415.jpg

 

Resultatet. :love:

 

 

 

 

Hva synes dere? :)

Lenke til kommentar

Update 10

24.07.09

 

 

Da var en ca 2 km lang prøvetur unnagjort, og jeg må si meg ganske fornøyd med hvordan det gikk. Brettet er utrolig lett å styre, og ruller bra. Ruller faktisk litt for bra for en som er vant til små skateboardhjul. :p Så jeg må venne meg litt til farten. Var et par bakker jeg ikke turte å stå helt ned. Tok en del bilder av brettet, så man har noe å kose seg med (Jepp, jeg er stolt av prosjektet :p). :D

Og som en liten tilleggsopplysning, så er ikke jeg faktisk ikke ferdig med brettet, for i fremtiden har jeg planer om å pusse det helt ned (igjen), sparkle alt som sparkles kan, pusse og lakke det på nytt. Har lært av de feilene jeg har gjort nå, så neste gang jeg "pusser opp" brettet, så vil nok resultatet bli bedre. Det bør det bli, for da skal jeg bruke gjennomsiktig griptape. Fortsettselsen på prosjektet vil nok starte i løpet av høsten. :)

 

Men nok om det, for nå kan dere se på de siste bildene fra "del 1", og forhåpentligvis bli like fornøyd som det jeg er. :new_woot: Var også en som ville ha film av brettet, og jeg skal prøve å fikse det også.

 

 

 

 

P24-07-09_1450.jpg

 

Man stiger på.

 

P24-07-09_1453.jpg

 

Og legger brettet opp-ned, for det siste bildet i urørt tilstand.

 

P24-07-09_1501.jpg

 

I landelige omgivelser.

 

P24-07-09_150101.jpg

 

Slik ser visst griptapen ut etter 1 kilometer.

 

P24-07-09_150102.jpg

 

Jepp, jeg er fornøyd.

 

P24-07-09_1507.jpg

 

Prøver meg på litt detaljer.

 

P24-07-09_1508.jpg

 

Bremseklossen har allerede rukket å få noen skrammer.

 

 

 

Og nå håper jeg på noen kommentarer :wee:

Endret av KongKake
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...