Gå til innhold

[Løst]Veien til førerkortet vs Bil med oppgaver


tebo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg brukte Veien til førekortet, og syns den var litt latterlig, men jeg bestod da teoriprøven på første forsøk. Han jeg fikk boka av ble fortalt at det ikke var den beste boka, men at de ikke hadde den beste inne da han kjøpte den. Hva den beste boka er vet jeg ikke, fordi vennen min ikke husket det.

Lenke til kommentar
Jeg brukte Veien til førekortet, og syns den var litt latterlig, men jeg bestod da teoriprøven på første forsøk. Han jeg fikk boka av ble fortalt at det ikke var den beste boka, men at de ikke hadde den beste inne da han kjøpte den. Hva den beste boka er vet jeg ikke, fordi vennen min ikke husket det.

Når jeg skulle ta mopedteorien brukte jeg en mopedbok fra samme forlag som den førstnevnte boken og synes den var god nok og med gode illustrasjoner. Der bestod jeg på første forsøk. Men er litt i tvil på hvilken jeg skal velge, men når du sier at Veien til førerkortet ikke er den beste boken, burde jeg prøve en annen.

Husker du hvilket år boken ble utgitt? Den jeg linket til er utgitt i 2009, den kan ha forbedret seg.

 

Edit: rettet på hvilket forlag mopedboken jeg brukte ble utgitt av.

Endret av tebo
Lenke til kommentar

Den jeg hadde var 2007 modell hvis jeg ikke husker feil. Den har mange illustrasjoner. Jeg syns bare at den var skrevet litt dumt, og alt for mye som sto der var opplagt. At en selger mener at en annen bok er bedre burde vi ikke ta for god fisk, for alt jeg vet var den andre boka som de ikke hadde inne dyrere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...