Gå til innhold

TES: Ditt største øyeblikk i Oblivion (mulige spoilere)


Anbefalte innlegg

Fortell om ditt største øyeblikk i Oblivion her! Om det er det mest skumlaste, eller det mest spektakulære, fortell om det. :)

 

Oblivion er eit so fantastisk spel at det er vanskeleg å velge berre EITT øyeblikk...

Men noko av det mest sjokkerande var Dark Brotherhood questet då eg skulle drepe alle i The Cheydinhal Sanctuary, spesielt sidan M'raj-dar endeleg ville bli venn med meg.

 

Det var også eit stort øyeblikk då eg rota rundt i resonator of judgement (shivering isles) og fikk Duskfang/Dawnfang :D

 

 

Btw, fikk ideen til denne tråden på innlegg.no, tenkte vi kunne trengt en her også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Oblivion er eit so fantastisk spel at det er vanskeleg å velge berre EITT øyeblikk...

 

Det nærmeste jeg noensinne kom i beth sitt fjerde tak i Elder Scrolls var under MQ'en, da agent lekinga begynner(møtes på en bar, følger etter personen som følger etter meg).

Det var det nærmeste jeg kommer.......

 

Men i Morrowind? Litt værre og velge, blir enter å fullføre "Disapperance of the Dwemer"-questen for Archmage Trebonius eller å fullføre Bloodmoon sin MQ, eller å ankommer byen hvor man kunne bli med Telvanni huset.

Lenke til kommentar

oblivion: er litt å velge i,men slutten på shivering isles var kul.

 

morrowind: ahh, da må det nesten bli slutten på morrowinds hovedoppdrag med kampen mot dagoth ur og speciellt når azura materialiserer seg og du får en visualisering av det befridde vvardenfell,episkt :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Den pompøse Main-questen hadde jeg lite til overs for.

Thieves Guilden var kjekk, de siste tjuveriene er noe av det beste med spillet. De andre Guildsene var så som så. Fighters Guild var litt kjedelig, men bra nok mot slutten (Blackwood Company). Dark Brotherhood-questene var meningsløs dreping fra begynnelse til slutt, men var likevel underholdende nok til å gjennomføre.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bedrøvelig når man kommer med Morrowind spoilers i en Oblivion tråd!

 

Ellers syns jeg personlig at noen av de største øyeblikkene kommer fra tilfeldige hendelser som mitt møte med en Ogre i skogen på en god gråværsdag. Min karakter løp til nærmeste vertshus i håp om beskyttelse, men til hennes store forskrekkelse fulgte den nå etter for dernest å forsyne seg av personalet....

Endret av Syv
Lenke til kommentar
Bedrøvelig når man kommer med Morrowind spoilers i en Oblivion tråd!

spoilers? bedrøvligt ?

 

ser ikke at ditt inlegg hadde noe som helst konstruktivt,eller noe som tilfører noe i det hele tatt, er ju bare svakt fundert negativitet fra ende til annen=aka piss :p

 

Les min edit. Ja, faktisk. Jeg har ikke fullført Morrowind enda....

 

Ser du en advarsel mot mulige morrowind spoilers i tittelen? Nettop!

 

[Eller noe som overhodet indikerer at tråden dreier seg om Morrowind?

 

Ditt innlegg er piss i så måte.]

Endret av Syv
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...