Gå til innhold

Kom inn på et lavere ønske - hva gjør jeg?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg planlegger også et lite korstog mot administrasjonen på min skole nå! Dog av andre grunner. :p

 

Men det jeg villa ha lagt vekt på er at du er en god student, og skolen vil jo helst ha gode elever. Jeg vet hvertfall at skolen min fortsatt driver og skryter av en nobelspris[nominert\vinner, husker ikke : P] som gikk der for maange år siden! : )

 

Du bør også finne på en "god" grunn til hvorfor DU vil være elev ved akkurat DEN skolen, sånn i tilfelle det kommer opp. (Tenk ut et godt svar på dette FØR du drar : )) HVis du har flaks og kontakten din er en kronidiot som halve administrasjonen på min skole er det bare å spy ut masse dritt om at du har hørt masse positivt om læringsmiljøet der.

 

Det de kan gjøre for deg sånn helt konkret er å lage en ekstra plass til deg. (nevnt lengre opp i tråden hvis jeg ikke husker feil) Ettersom de nå har tatt over opptaket kan de gi deg plass uavhengig av ventelisten.

 

LYKKE TIL! : )

Lenke til kommentar

Har vært og snakket med dem, og det er virkelig kjempegreie folk der! Skikkelige ansatte de har. Her er ikke halve administrasjonen kronidioter! Men det er selvfølgelig bare positivt.

 

Det du sa til slutt der, det er visst det de skal prøve å gjøre. Men de har ikke tatt over opptaket enda! Det gjør de først 1 uke etter skolestart. Derfor må jeg gå en uke på skolen jeg ikke vil inn på, så får vi se hva som skjer videre. Krysser fingrene for at det ordner seg!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...