mushi Skrevet 8. juli 2009 Skrevet 8. juli 2009 Kjøpte meg enda en bil igår, en blå mini veteran. Den er så utrolig kul
mushi Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Skrevet 8. juli 2009 Hva har det med saken å gjøre? Er den nye minien som er produsert av bmw, ikke den gamle.
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 8. juli 2009 Skrevet 8. juli 2009 Kjøpt BMW 525i. Men du var kansjke egetnlig bare ute etter en bil og cruise rundt med og cab og sånt? Chill, gratiz anyway
mushi Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Skrevet 8. juli 2009 Haha, har ikke så stort budsjett at jeg har råd til bmw :!: Er ikke cab, men blir søndagsbil. Den er på størrelse med ett frimerke sånn ca.
PantZman Skrevet 11. juli 2009 Skrevet 11. juli 2009 Classic! Må prøve å holde den vedlike. Gratulerer med bil.
mushi Skrevet 11. juli 2009 Forfatter Skrevet 11. juli 2009 Takk Får feriepenger neste uke, da skal jeg kjøpe nye dekk og felger (dekka som står på er sprekket opp), starter (den jeg har er original, viren å få start på ) og plate til å ha under bilen så det ikke går hull i bånnpanna hvis jeg slår nedi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå