Gå til innhold

5 spill du syntes man MÅ eie til x360.


Anbefalte innlegg

Mass Effect -> epic Sci-fi skyte Rollespill. drit bra. Nydelig Atmosphære.

 

Assassin's creed -> Du er snikmorder i korstågenes tid. Gå overalt, klatr på alt og drep de du får beskjed om å drepe. Faktisk veldig godt spill med god atmosphære.

 

Left 4 dead -> Knallbra sammarbeids spill, veldig kult å spille med venner. Du er 1 av 4 overlevende under en zombie apocalypse (nødvendig å si noe mer?)

 

Prototype -> Du spiller som Alex Mercer, en person som er infisert med virus som gjør at han kan mutere og får overnaturlige krefter. (masse action!)

 

Overlord 1/2 -> Du spiller som mørkets fyrste og skal ta over et veldig idyllisk eventyrland. (det er også ganske morsom humor i disse spillene)

 

Og mange fler :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

1. Fable 2, Er et gennialt spill, dine handlinger får følger i spillet, Snill eller Slemm.

2. Bioshock, Bare et gennialt spill, må prøves!

3. Cod WaW, Gennial storry, multiplayeren er sterk, men litt svakere enn Cod 4 sin.

Om du ikke liker storry eller multiplayeren, så har du Nazi zombie.

4. Cod 4, Sterk storry og enda sterkere multiplayer.

5. Gta IV, Gta er et spill du kan slappe av med, spill free mode med venner eller ukjente, bare "loke" rundt på spillet.

Med sin oppdatering øker det spenningen med å spille Gta Iv.

Den andre oppdateringe, kommer til å bli lansert, 29 Oktober.

 

Min Liste.

Lenke til kommentar

1. Lost Odyssey - Et fantastisk JRPG av den gamle skolen

2. Bioshock - Ikke noe revolusjonerende gameplay, men atmosfæren og historien gjør dette til min favoritt innen single-player FPS

3. Gears of War 2 - Veldig god campaign som er sinnsykt morsom coop, og en multiplayer som hadde vært perfekt hadde det ikke vært for lagg-problemer

4. Castlevania: Symphnoy of the Night - Den beste XBLA-tittelen etter min mening. Vakker musikk, eventyrlig stemning og et stort slott å utforske

5. Dead Rising - Et kjøpesenter fylt med zombier. Kjøpesenteret inneholder en jernvarehandel. Trenger jeg si mer?

 

Jeg må anskaffe Mass Effect snart

Lenke til kommentar

gidder ikke skrive grunner. At de er på min ekstremt kresne lsite er godt nok iallefall for meg og mine venner.

1. Gears of War 1/2 (ingen over...)

2. Oblivion (...men nesten ved siden)

3. Assassin's Creed (Å den friheten...)

4. Mass Effect

5. For multiplayer fans: Army of Two. seriøst, ikke best grafikk eller sånt, men gameplayet er flotters, med en del originale vendinger som passer perfekt til multiplayer spillet (to stykker altså) med vittige og kjappe kommentarer og enda kjappere geværer som får jobben gjort. Dessuten er det lagt opp til mye samarbeid med en vri kalt aggro. Det er et spill som man får utfordret samarbeidet og kan ha det godt moro med.

 

Ble nå litt forklaring allikevel, men uansett.

Lenke til kommentar

Personlig;

 

1. Gears of War 2 - Et av de beste skytespillene jeg noensinne har spilt, atmosfæren, den grafiske stilen, alt er gjennomført til fingerspissene.

 

2. COD 4 - Som du kanskje ser er jeg glad i skytespill. Dette er og et av de beste jeg har spilt, og har en utrolig bra, men alt for kort SP i tillegg til en av de beste MP delene av alle X360 spill utgitt til nå.

 

3. Burnout Paradise - Et fullstendig urealistisk, men utrolig underholdene bilspill. ADHD er et stikkord, det går utrolig fort og ser pent ut. Har nok spilt dette i godt over 100 timer.

 

4. Crackdown - Dette ble "mobbet" for å kun selge bra fordi det hadde Halo 3 beta, men jeg endte opp med å spille dette _mye_ mer enn H3. Tenk GTA på steroider med cel shading.

 

5. Orange Box - Verdt det for Portal alene, som forøvrig er et genialt og annerledes spill. De andre er vel forsåvidt ganske kjente og kritikerroste fra før, HL 2, Episode 1 og Episode 2. I tillegg får man også Team Fortress 2.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Må nesten hive meg på :p

 

1. The Elder of Scrolls: Oblivion IV - Enkelt og greit fordi det er det beste spillet som noen gang er lagd! Litt minus for hakking og slikt når du går rundt ute i den enorme spillverdenen men det er så lite at det ikke har noe å si

 

2. Gears of War 2 - Et av de beste (om ikke det beste) skytespillet som noen gang er lagd. Du får servert grafikk så heftig at du ikke vil tro det før du ser det, utrolig tøffe og godt gjennomførte baner av ypperste klasse.

 

3. Resident Evil 5 - Har aldri spilt noen av Resident Evil spillene før, men når jeg fikk tak i dette her forsto jeg hva jeg hadde gått glipp av. Et kjempe bra spill som alle burde prøve

 

4. Rock Band (2) - Beste å da mener jeg BESTE musikk spillet som er ute og går nå. Gleden av å klare alle notene og få en sang på 100% er utrolig, prøv å spill sammen med venner og du er frelst

 

5. Grand Theft Auto IV - Hehe, hva kan vi si? Alle vet hva det er, alle vet hvor bra det er :D

Lenke til kommentar

- Call of Duty 4:Modern Warfare: Helt rå single-player (Dog en smule kort) med et fabelaktig soundtrack, komponert av hollywood-komponisten Harry Gregson Williams.Rå grafikk, flotte animasjoner og et hurtig gameplay.

Helt fantastisk online del (Helt klart det beste FPS-multiplayer spillet for 360en så langt)

 

- Bioshock: Dyster stemning, mye farger.. Den klaustrofobiske følelsen av å være innesperret i den fiktive "undervanns byen Rapture" er til å kjenne på, under spillet's ca. 10-15 timers lange single-player kampanje.

Fantastisk stemning, flott grafikk og engasjerende historie.

 

 

- Mass Effect: Et vestlig RPG-spill fra gutta bak klassikere som Baldurs Gate 1 og 2,KOTR samt Neverwinter Nights. Flott grafikk, engasjerede story og et imponerende dialog system som bringer interaktiv, elektronisk "konversasjon" til nye høyder.

 

 

- Dead Rising: Utrolig artig zombie-splatter spill, fra gutta i Capcom (Resident Evil, Lost Planet etc++). Spillet har er en nydelig grafikk, utrolig morsomt gameplay (Finnest nesten ikke grenser for hvordan en kan kverke zombier på en mest mulig brutal/blodig måte, ved hjel av litt kreativitet, samt at spillet har en overraskende bra story.)

 

 

- Call of Duty: World at War: Treyarch's andre oppfølger til IW's oppstartede COD -franchise. Dette er vel mer en direkte "Mod" (COD4, med ny skins, en andre verdenskrig's setting og nye multiplayer baner/våpen)

Spillet bygger på COD4's spill motor, men lider dog litt av en smule dårligere animasjoner, litt mer "buggete" hit-detection system, samt at det er satt til andre verdenskrig.

På pluss-siden, så er det "COD4" i nye omgivelser, med litt større baner og et "gore" system som tar steget et skritt videre når det kommer til slagmarkens brutalitet.

Endret av SAS1984
Lenke til kommentar

Morsomt at folk mener at man MÅ eie spill som enda ikke har kommet...

 

1. Forza Motorsport 2. Kongen av bilsim på konsoll

2. GTA IV. Genial historie, og mye spillbarhet.

3. Crackdown. GTA IV på steroider som noen andre har nevnt.

4. WWE Smackdown vs Raw 07. Underholdende, dog var ett spill til gamle boxen bedre..

5. Top Spin 3. Utrolig avhengig av dette egentlig.. men må spille det ofte for å bli god nok til å komme opp på rankinga, og det får jeg desverre ikke gjort :(

Lenke til kommentar

Jeg er veldig glad i spill som har en gjennomført histore. Spill der historien ikke driver spillet fremover har jeg en tendens til å aldri fullføre. Jeg pleier altid å sjekke ut video-review'ene til Gametrailers.com før jeg kjøper et spill. De er veldig altid grundige, og du finner fort ut fra de review'ene om spille du tenker på å kjøpe er noe for deg. På denne lista til Gamespot finner du mange spill som går under "must have" til Xbox360. Her er noen av mine favoritter i ubestemt rekkefølge:

 

Mass Effect - Et godt gjennomført spill der du har mye frihet. Dialogene i dette spillet er veldig bra, og det føles som om den historien du spiller er unik. Du kan lett spillet gjennom flere ganger uten at det blir kjedelig.

 

Bioshock - Et spill med en utrolig bra atmosfære. Dette spillet er flott visuelt og har en bra historie.

 

Batman: Arkham Asylum - Et spill som driver deg fremover og ikke gir deg en pause før rulleteksten kommer. Historien er bra og det er en fryd å banke kjeltringer.

 

Call of Duty 4: Modern Warfare - Det beste skytespillet noen gang, punktum. Du føler deg som en spesialsoldat som er ute på oppdrag, selvom du sitter hjemme i sofaen. Har du muligheten til å spille over LIVE kan du bruke ALT for mange timer på dette spillet.

 

Assasin's Creed - Dette er et elsk/hat spill for mange. Jeg syntes dette er et veldig bra spill. Du kan kose deg mye med å hoppe rundt på hustak og drepe folk uten at noen har en anelse om at du var i nærheten.

 

Ellers er spill som Fable 2, GTA IV, Forza 2, Gears of War serien og Halo verdt å ta en titt på.

Endret av ''BerSerK''
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...