Gå til innhold

Diskusjon.no's Fantasy PL 09/10

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trodde jeg hadde gjort en fantastisk move når jeg satte Fab som kaptein og han fikk 48 poeng, også går Rooney hen og scorer fire! Jaja, jeg er uansett meget godt fornøyd med 143 poeng! :D

Skrevet
Rooney scorte fem i runden. Er det tidenes høyeste poengsum i en runde? :D

Må nesten være det ja. Blir skikkelig nedtur neste runde nå som de fleste av oss antakligvis får en "normal" runde igjen.

Skrevet

Nedtur for meg i hvert fall. Jeg har United, Hull og City spillere på laget, og ingen av de spiller neste runde. :(

Rooney blir nok henvist til benken. Taper altfor mye penger dersom jeg først bytter han ut (11.6) og så kjøper han en runde senere (12).

Skrevet

Så å si alle som fikk over 100 poeng denne runden hadde Fabregas og/eller Rooney. Jeg hadde ingen av dem... Endte med 69 poeng, og tapte drit mye iforhold til alle andre. I frustrasjon har jeg allerede gjort 3 bytter, men neste runde kommer til å bli latterlig dårlig allikevel:

Cech

Ivanovic-Carr-Hughes

Maxi-Pienaar-Fabregas©-N'Zogbia

McFadden-Defoe-Agbonlahor

Gir snart faen. Har jeg en god runde (80-90 poeng), så får jeg 1000 dårlige runder etterpå.

Skrevet

Du får trøste deg med at du ikke var den eneste med poeng under 70.

Ser det er en del andre også :yes:

Mitt lag til tirsdag:

Hart

Corluka - Dunne - Cole A - Berra

Kranjcar - Milner - Fabregas - Diaby

Anelka © - Defoe

Skrevet
Hvordan er formen til Fabregas? Er han et sikkert kort fremover?

Tja, sikkert og sikkert. Villa, United, Chelsea og Liverpool på de fire neste kampene. Tror ikke man skal forvente for mye av han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...