Gå til innhold

Diskusjon.no's Fantasy PL 09/10

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ingen skade. Bare Ab Faye som ikke kan spille, det pga. rødt kort.

Bare Lampard som i flg. FPL er skadet på laget denne runden. Men jeg har allerede gjort to bytter mtp. at det er "double gameweek" for Fulham og Blackburn.

Er Lampard -bekreftet- ute, og er Gerrard -bekreftet- inne, foran helgens kamper? I så fall kan jeg sikkert trygt bytte Lampard med Gerrard, han må jo være i fyr og flamme etter å spille og føre Liverpool oppover på tabellen nå.

Skrevet

Æsj, tviler på at jeg klarer å beholde 1. plassen etter denne runden. Måtte gjøre en del bytter pga skader, og har lite tiltro til erstatterne. Nå trenger jeg først og fremst et par mål av Stevie G i 2.omgang.

Skrevet

Faen, så synd jeg ikke puttet noen spillere fra Chelsea på laget mitt. Essien er vel allerede på Dream Team, og er ganske sikker på at flere av dem vil komme dit. :(

Skrevet

Byttet ut flere spillere pga de sto oppført som skada, men de spilte allikevel idag.

Ser ut til å bli sesongverste idag. Samtlige spillere har spilt å jeg står oppført med 18p. 3 spillere i start 11 startet ikke, og 3 av 3 innbyttere er skadet.

Skrevet

Nei ser man det. Ser ut til at jeg greier å komme meg fint gjennom denne runden på tross av at jeg ikke fikk bytta ut v. Persie. 65 poeng når byttene er gjort, så gjenstår litt bonuser på bl.a. Lennon samt enda en kamp for Zayatte.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...