Gå til innhold

Diskusjon.no's Fantasy PL 09/10

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

VDS

Hangeland - Dunne © - Vermaelen

A Young - Valencia - SWP - Fabregas - Noble

Carew - Cole

Sørensen - Saha - Ab Faye - Zayatte

Endret av Latias
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fy faen! Dreit meg ut maks. Hadde egentlig RvP som kaptein, men så valgte jeg Milner siden han har to kamper. Milner fikk jo bare 1 poeng, mens RvP 15 ! FRUSTRERENDE

71 totalt med Given og Petrov igjen, i tillegg til at C Cole og Milner har igjen en kamp.

Given

Vermaelen-Evra-Bikey

Milner©-Fabregas-Petrov-Dempsey

Cole-RvP-Berba

Skrevet

56 poeng med Young og Bridge igjen her. Fabregas som kaptein lønner seg nok en gang, den gutten er et knallkjøp! Koster mindre enn Lamps/Gerrard og tar minst like mye poeng! :D

Skrevet

Laget mitt for runden:

Sørensen

Ab Faye - Bridge - Vermaelen

Fletcher - Giggs - Fabregas© - Diaby

Rooney - Drogba - Keane

Hahnemann - Huddlestone - Hangeland - Turner

Skrevet

Har to spillere i aksjon nå; Bridge og Keane. Keane har scora og sanker poeng allerede første runden jeg har ham, men Bridge og City har sluppet inn to mål mot Burnley allerede! Dette er selvfølgelig fantastisk moro, men det blir ikke mye poeng på Fantasy av det! :p

Skrevet (endret)

Jeg vraka selvfølgelig Ahsley Young foran denne runden. Typisk. Vurderte Carew som tredje spiss, men landa på Keane istedet. I tillegg har jeg Huddlestone på benken, og han ligger an til å få 8 poeng. Får vel håpe at Diaby eller Ab Faye blir vraka denne runden.

Det positive er at jeg har Carew som kaptein på uten-topp5-laget mitt, så han sanker poeng der iallefall. Har ikke vedlikeholdt det laget på flere uker så det trenger jeg.

Endret av Tobbe777
Skrevet

mjeh, 8 poeng på 2 spillere så langt. Bent missa straffe, så fikk -2 på han, mens Huddlestone scora et supermål.

Og så ser jeg at Milner som jeg satte på benken pga "skade" har fått 11 poeng. Herlich.

Satser på at noen av spillerene mine ikke spiller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...