Gå til innhold

Diskusjon.no's Fantasy PL 09/10


Anbefalte innlegg

Flaks med Pantsil så langt, han ble bytta ut pga. en liten "knock" etter 65 min på stillingen 1-0 til Fulham og fikk dermed med seg de 6 poengene. Resten av Fulham-forsvaret endte opp med 1 poeng ..

 

B'ham holdt nullen også, så da er det 15 poeng på 3 spillere så langt, og to av dem skal spille en kamp til i denne GW.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde først kapteinbindet på Arshavin, så byttet jeg til Bent før jeg lukket fantasy. Tror ikke Arshavin ender opp med mer enn 10p.

 

Gikk også på en liten smell. Har 2 spillere fra Villa, og Liverpool MÅ vi imorgen, og da får jo ikke de så mye poeng. Satser på en 3-4 kamp isåfall, så får jeg i både pose å sekk.

Lenke til kommentar
Gikk også på en liten smell. Har 2 spillere fra Villa, og Liverpool MÅ vi imorgen, og da får jo ikke de så mye poeng. Satser på en 3-4 kamp isåfall, så får jeg i både pose å sekk.

 

Liverpool MÅ vinne ja, men det er vel ikke akkurat dermed sagt at de gjør det. Villa kan godt ta skalpen til 'Pool igjen i morra slik de gjorde det på Anfield tidligere i sesongen. Liverpool var jo i bedre form da enn nå.

 

Ellers er jeg glad jeg bytta inn Tevez før runden :yes:

Endret av stonebro
Lenke til kommentar
Gikk også på en liten smell. Har 2 spillere fra Villa, og Liverpool MÅ vi imorgen, og da får jo ikke de så mye poeng. Satser på en 3-4 kamp isåfall, så får jeg i både pose å sekk.

 

Liverpool MÅ vinne ja, men det er vel ikke akkurat dermed sagt at de gjør det. Villa kan godt ta skalpen til 'Pool igjen i morra slik de gjorde det på Anfield tidligere i sesongen. Liverpool var jo i bedre form da enn nå.

 

Ellers er jeg glad jeg bytta inn Tevez før runden :yes:

Hjertet vs fornuftigheten. Aldri en bra kombinasjon.

Lenke til kommentar

Men en ting ang. ACN:

Nå står det sånn rødt ikon på blant annet Toure, Drogba, Kalou og gjengen ettersom de skal delta i ACN.

Men på noen andre, som for eksempel Song og Bikey, står det ikke noe om det. Hva skal dette bety? Er de bare sent ute med å oppdatere på alle eller? :p

Endret av Larsemão
Lenke til kommentar
Men en ting ang. ACN:

Nå står det sånn rødt ikon på blant annet Toure, Drogba, Kalou og gjengen ettersom de skal delta i ACN.

Men på noen andre, som for eksempel Song og Bikey, står det ikke noe om det. Hva skal dette bety? Er de bare sent ute med å oppdatere på alle eller? :p

 

Song skal vel være tilgjengelig for Arsenal i denne rundens kamp, tror jeg.

 

Ang. Bikey; er du sikker på at han i det hele tatt skal være med i ACN?

Lenke til kommentar

51 poeng så langt, seks spillere igjen og - med mindre det skjer et mirakel - videre deltakelse i Fantasy Cup. Gunners.no melder at Fabregas ikke blir klar til Bolton-kampen, men det passer meg egentlig utmerket ettersom Corluka (5) kommer inn fra benken og Rooney (11) tar over kapteinsrollen! :D I praksis har jeg da 67 poeng med fem spillere igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...