Gå til innhold

BlazBlue: Calamity Trigger, import av spill og generell diskusjon


dabear

Anbefalte innlegg

Heisann. Dette vakre spillet selges kun i USA og Japan. Hvordan kan jeg få kjøpt det derfra? Finnes det noen andre nettbutikker enn amazon som har dette tilgjengelig? Amazon shipper nemlig ikke dette spillet til europa, og http://www.videogamesplus.ca/ har spillet kun til xbox.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Blazblue

http://www.aksysgames.com/blazblue/

 

Trailer:

Endret av dabear
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Dvdboxoffice.com venter visst på å få ps3-versjonen inn på lager, men du kan i det minste legge inn en bestilling om du ikke har imot noe ventetid.

Lenke til kommentar

Hi, we're a couple of guys from the swedish gaming forum Loading.se that are looking for more people to play BlazBlue with. If you want you can post your PSN nicks here, or add ours (though I probobably won't update the list as it grows larger).

 

Since the game has such excellent online code and no one really talks (chats) it shouldn't be a problem. :)

 

BlazBlue PSN (forum nick first, PSN nick second):

Sailok - Ree81 (that's me!)

Mathias Novak - MNovak

Grokbu - Grokbu

OmniJapanese - OmniJapanese

(^ active right now ^)

nebi - nebi-swe

Redfoxe - Kyu7

Diktatorn - Fahlke

Zavage - Rehvhind

Yazuka - mike-yazuka

Ninjababy - K-I-E

Metal_Boss - Jeppe11

Bonejamin - Bonejamin

Pajlen - Mayunozuke

Baszoo - Baszooka

nu_ekO - nixxez

johnny_silvers - johnny_silvers

 

GRS0n1c - GRS0n1c (he's norwegian too)

Endret av Ree81
Lenke til kommentar

Har nettopp bestilt japanske versjonen (US versjonen var utsolgt og uansett er innholdet det sammet)

Digger guilty gear og gleder meg sykt til å prøve blazblue.

Har ikke peiling på hvilken karater jeg kommer til å maine, alle ser så tøffe ut men kanskje litchi.

Kommer til å adde all svenskene på psn så fort jeg får det men det hadde vært nais å spille med noen norske også.

 

Denne tråden burde vel flyttes til Felles?

Etter som det ikke finnes noen europeisk distrubitør og xbox versjonen er sonelåst er vell blazblue foreløpig mest relevant for ps3 (hvertfall i europa).

Lenke til kommentar
Hvor bestilte du henn klevn?

Siden det var utsolgt over alt bestilte jeg den asiatiske versionen fra renchi.com (innholder engelske menyer og stemmer den også).

Eller de fått inn nye shipments i nord-amerika nå, så viss du ikke vill bestille fra hongkong kan du bestille fra f.eks vgp.ca

Lenke til kommentar

Nettopp fått det i posten, legg meg til på PSN (klev1).

Jeg er inne til førstegangstjeneste atm så det er ikke sikkert at jeg er online så mye.

Men har iaff fått ned en 12 hit combo med Litchi på 2700~ dmg. Må øve litt mer på counter hit comboer og grab comboer.

Liker veldig godt at de har gått ned til 4 knapper mot GG sine 5, også at spillet ikke er så så nazi på timing som f.eks sf4 siden jeg er mest interessert i strategi biten av 2d fightere enn combo dialing.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...