Gå til innhold

Videoanmeldelse: Pain


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes videoanmeldelsen er grei den. De er korte og gir ett kort blikk på hva spillet går ut på. Men det er ikke slik at jeg ser dem fordi jeg vurderer ett spill, ser helst dem på grunn av underholdningen :p Synes videoanmelderen er helt ok, og han blir sikkert bedre etterhvert.

 

Men hva i alle dager er det med alkoholreklamen?? Spill er for alle, små barn, store barn, voksne som drikker, voksne som ikke drikker, religiøse osv osv osv. Å gi folk inntrykk av at Pain blir bedre sammen med alkohol er tull.

Lenke til kommentar

Gi dem litt tid da... Er stress å være laidback og naturlig foran kamera. Men joda, er plass til forbedring. Synes IGN sine anmeldelser er bra, kanskje spillverket kan ta en titt på disse?

 

Men djeezuz, tror ingen av småkidsa løper i butikken å kjøper pils til en WoW session, siden "han-derre-på-spillverket-videoen" synes det er fett. Synes egentlig det var en god idé jeg, som heldigvis er godt over 18.

Lenke til kommentar

Hahahaahhaehehahahha

Å gud

Hehaehaehaeeaha

PUSTE

ehaehaeha

 

Fy faen, Eirik. Det spille der skal vi prøve. Med hver vår kasse øl.

 

Seriously. Hva klager dere over? Slike ting blir bare bedre når man har noen kalde, rolige innabords. Han nevner ikke noe spesifik merke, bare øl. Kansje i gråsonen, men anmelde? Go ahead! :D

 

Men hva i alle dager er det med alkoholreklamen?? Spill er for alle, små barn, store barn, voksne som drikker, voksne som ikke drikker, religiøse osv osv osv. Å gi folk inntrykk av at Pain blir bedre sammen med alkohol er tull.

 

Pain blir bedre med alkoho. Slik er det.

 

Det er mulig jeg har blitt gammel og kjip, men for meg var det kanskje årets lavmål fra en spillside. Jeg synes tek.no burde holde seg for gode til å reklamere for alkohol.

 

Jeg syns det var på tide. Enkelte lover trenger en total makeover. Clear Channel er greit, med sine forsøplinger av det offentlige byrom og antikke gater, men alkohol og røyk? NO WAI, DEVIL, GET AWAAAAAAAAI.

Endret av J@cob
Lenke til kommentar
Det er mulig jeg har blitt gammel og kjip, men for meg var det kanskje årets lavmål fra en spillside. Jeg synes tek.no burde holde seg for gode til å reklamere for alkohol.

 

Jeg syns det var på tide. Enkelte lover trenger en total makeover. Clear Channel er greit, med sine forsøplinger av det offentlige byrom og antikke gater, men alkohol og røyk? NO WAI, DEVIL, GET AWAAAAAAAAI.

 

Jeg er helt enig med deg at Clear Channel er søppel. Videre så bryr jeg meg lite om det er lov eller ikke å reklamere for alkohol. Imidlertid opplever jeg det som useriøst å bruke plass på alkohol i en spillanmeldelse. Slik jeg ser det ønsker tek.no å være en seriøs aktør i det teknologiske nyhetsbildet i Norge og jeg tror ikke slike videoer hjelper dem med å oppnå dette.

Lenke til kommentar
Videoen var grei, men høymoralens voktere i denne tråden var fantastisk.

 

Eller så misforstår dere noe så jævlig. Jeg driter i om det reklameres for alkohol på tv, i spillmedier, på internett osv osv. Men som det tidligere er blitt sagt så bør spillverket, om de ønsker være en seriøs aktør, ikke bruke tid på slikt som dette. Mange vil ikke like dette og siden mister lesere, noe som igjen gjør at vi som bruker siden får ett dårligere tilbud.

Lenke til kommentar
Eller så misforstår dere noe så jævlig. Jeg driter i om det reklameres for alkohol på tv, i spillmedier, på internett osv osv. Men som det tidligere er blitt sagt så bør spillverket, om de ønsker være en seriøs aktør, ikke bruke tid på slikt som dette. Mange vil ikke like dette og siden mister lesere, noe som igjen gjør at vi som bruker siden får ett dårligere tilbud.

 

Har ikke misforstått noe som helst jeg. Her sitter folk å truer med politianmeldelser på grunn av at noen nevner alkohol, og du tror umiddelbart at jeg henviser til deg i min kommentar. Kanskje det heller er du som "misforstår noe så jævlig"?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...