Gå til innhold

Metal Gear solid 3-snake eater.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

sikkert flere som har lest dette men på gamespot står det et langt intervju, skal quote noe fra det.

Kojima declined to comment on the main theme of Metal Gear Solid 3. However, he confirmed that there will be one theme that ties the three Metal Gear Solid titles together
Kojima also promised that--much like Metal Gear Solid 2--the new game will have some kind of a huge surprise when it comes time to play.
As seen in the E3 trailer, one of the key phrases in Metal Gear Solid is "Back to the origin." Kojima said that this has a number of meanings. One is from the users' reaction to Raiden in Metal Gear Solid 2. In Metal Gear Solid 3, the player character will stay the same and not change around. Unlike Metal Gear Solid 2, Metal Gear Solid 3 will center its attention on the gameplay rather than the storyline, putting more focus on survival and action. Kojima also hinted that "Back to the origin" may apply in some way to Big Boss as well.

Så dette skal nok bli spennende, for hele intervjuet: http://www.gamespot.com/ps2/action/metalge...ws_6029469.html

Les også her for noen ideer folk har kommet med : http://www.gamespot.com/gamespot/features/...aporware/8.html

Lenke til kommentar
At Otacon er....syklisten.Litt skummelt,ja.

Men han har faktisk ligna litt,men det kunne likegodt vært Ocelot.

Måten han snakker til snake liksom under den videoen.

Er mere sånn Ocelot ting.

 

Uansett.

 

Se på disse to nanva

Ocelot

Otacon

 

Hva betyr de? Tror de er japanske.

 

Angående navna: Ocelot er et kattedyr, alle medlemene i Foxhound hadde dyr med i nickene sine Snake, Wolf, Mantis osv. Otacon er en annen historie. Otacon snakker om det i Metal Gear Solid da han først møter Snake. Noe om Otaco Convention, noe som har med Anime og manga og gjøre, husker ikke nøyaktig, men spill MGS1 så får du høre Otacon legge utom nivket sitt. So there you go, verdiløs informasjon, men likevel moro.

Lenke til kommentar

Jeg kom plutselig på en ting nå når det gjelder at spillet ser ut til å ha en vietnam lignende konflikt, og "vietnam våpen". Det vi ser på film/bilder kan være en del av et VR mission som følger som ekstra matriale, alla VR i substance. Så de har vist bilder/film fra dette (hvor gameplayet er akkurat som i hovedspillet, men historien og våpnene er annerledes) for å villede oss til å tro at den egentlige handlingen foregår på 60 tallet.

 

Jeg er helt sikkert på villspor, men jeg er også ganske sikker på at handlingen ikke foregår på 60-tallet. Dette blir en for enkel løsning på "problemet vårt". Hideo er smartere enn som så. Dessuten har han lovet oss snake, og jeg tror vi får det. Men, på hvilken måte vi får han, er ennå ikke gått å si :)

 

Uansett gleder jeg meg vilt til spillet. Jeg går nå med en konstant trang til å lære japansk, slik at jeg kan spille spillet så tidlig som mulig :) (Dessuten vil jeg spille FFX-2, og mange mange av de spillene som kommer ut i japan, men aldri i PAL versjon..

Lenke til kommentar
Jeg kom plutselig på en ting nå når det gjelder at spillet ser ut til å ha en vietnam lignende konflikt, og "vietnam våpen". Det vi ser på film/bilder kan være en del av et VR mission som følger som ekstra matriale, alla VR i substance. Så de har vist bilder/film fra dette (hvor gameplayet er akkurat som i hovedspillet, men historien og våpnene er annerledes) for å villede oss til å tro at den egentlige handlingen foregår på 60 tallet.

 

Jeg er helt sikkert på villspor, men jeg er også ganske sikker på at handlingen ikke foregår på 60-tallet. Dette blir en for enkel løsning på "problemet vårt". Hideo er smartere enn som så. Dessuten har han lovet oss snake, og jeg tror vi får det. Men, på hvilken måte vi får han, er ennå ikke gått å si :)

 

Uansett gleder jeg meg vilt til spillet. Jeg går nå med en konstant trang til å lære japansk, slik at jeg kan spille spillet så tidlig som mulig :) (Dessuten vil jeg spille FFX-2, og mange mange av de spillene som kommer ut i japan, men aldri i PAL versjon..

 

 

Du har igrunn en veldig god teori.

Snakka de ikke noe om dette emd at VR kunne gjøres veldig virkelig.

Kanskje dette vi har sett bare er en slags VR trening som snake går igjennom for og sprite seg selv opp litt igjen,må huske på at han er gammel.Kan hende spillet foregår i en jungel,og at snake kanskje ikke har trening fra jungel før,og må igjennom dette for og få vite litt om hvordan det er og overleve i en jungel. Så spillet foregår kanskje i en jungel men ikke i det vi ser fra traileren ellernoe i den retinga.

Lenke til kommentar
Du har igrunn en veldig god teori.

Snakka de ikke noe om dette emd at VR kunne gjøres veldig virkelig.

Kanskje dette vi har sett bare er en slags VR trening som snake går igjennom for og sprite seg selv opp litt igjen,må huske på at han er gammel.Kan hende spillet foregår i en jungel,og at snake kanskje ikke har trening fra jungel før,og må igjennom dette for og få vite litt om hvordan det er og overleve i en jungel. Så spillet foregår kanskje i en jungel men ikke i det vi ser fra traileren ellernoe i den retinga.

 

Det med at Snake ikke har erfaring i jungelen er feil. For de som har spilt Metal Gear på NES foregår handlinga stort sett i jungelen, også i Snake's Revenge til NES foregår begynnelsen i jungel. Men at dette er snakk om VR er ikke en langtbortivekkistan teori. Men Kojima har sagt i interjuverat handlingen foregår på 60-tallet, noe som får meg til pusle litt mer. Foregår ikke Vietnamkrigen fra rundt 1969 til litt utover 70-tallet. Så handlingen foregår altså før Vietnamkrigen. Kanskje underveis i spillet kommer man over et "government conspiracy" som fører til Vietnamkrigen eller noe sånt, høres kanskje litt uti der, men Kojima er flink til å gjøre slike ting i Metal Gear spillene. Hva syns dere?

Lenke til kommentar

Vietnam krigen *"sluttet" ca. i 1973 (*dvs. Amerikanerene signerte en fredsavtale med nord vietnam. Men dette gjaldt ikke sør)

8 år tideligere, 1965, sendte USA noen av sine første menn inn i Vietnam.

USA begynnte også å støtte "anti kommunist" grupper i Vietnam på starten av 60- tallet.

 

BTW jeg har hjerneteppe! (noe mer jeg skulle ha skrevet!)

Lenke til kommentar

Jeg tviler litt på teorien om at treilern' viser bilder fra VR-missions. Det er jo typisk for Hideo og gi fansen litt mer en stund etter at spillet har blitt lansert. Som f.eks. Substance til MGS2. Og det var en sånn til MGS1 også...

 

Men det kan jo kanskje hende at de har laget hele filmen bare for å vise hvordan gameplayet funker, slik at vi kan få et lite inblikk i hva vi får i 2004/2005. Uten at de røper noe om selve historien o.l. :shrug:

Lenke til kommentar
Noen som vet hvor man kan få tak i den nye treilern til Snake Eater som ble sluppet på den messa i London, uten å måtte skaffe seg medlem skap i gamespot?

http://jeux-france.com/Affichage_Downloads...d_downloads=325

Det er veldig dårlig kvalitet, men bedre enn ingenting

 

edit: fant også traileren på: http://www.computerandvideogames.com/r/?pa...php(que)id=5673

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Denne tråden må ikke dø! :)

 

Noen her som har sett den nye MGS 3 trailer'n fra TGS eller??!

Er dette den samme som ble vist på ECTS`?!

 

Sist men ikke minst, link til en side man kjapt kan laste ned trailer'n fra?!

(Eneste jeg finner er slik at windows media player åpnes, så klikker det p.g.a. en mong0 bug! :evil: )

Lenke til kommentar

Jeg leste i et forum at i 60-tallet sendte SAS ut små grupper med agenter til å tråle junglene rundt om i verden. Den informasjonen kom ut for litt siden.

Da kan det jo hende at det handler om det. Hideo har jo det med å ha sånne konspirasjoner som har litt med våres verden å gjøre.

Sånn som at en lov som ble vedtatt rett før MGS2 kom ut, som het PATRIOTS hvis du samler alle initialene. Den handlet om overvåking.

 

Så det kan hende at vi slåss mot SAS denne gangen! :woot:

Lenke til kommentar
Jeg tviler litt på teorien om at treilern' viser bilder fra VR-missions. Det er jo typisk for Hideo og gi fansen litt mer en stund etter at spillet har blitt lansert. Som f.eks. Substance til MGS2. Og det var en sånn til MGS1 også...

 

Men det kan jo kanskje hende at de har laget hele filmen bare for å vise hvordan gameplayet funker, slik at vi kan få et lite inblikk i hva vi får i 2004/2005. Uten at de røper noe om selve historien o.l. :shrug:

 

Typisk? Hadde Hideo fått mer tid med MGS2:SOL ville VR-mission delen vært med. Han sier jo selv at Substance er slik han ville SOL skulle være, og når det gjelder MGS, ble VR-missionen gitt ut etterpå, på grunn av populæriteten på spillet. Tviler på at det ville kommet ut hvis ikke MGS ble den suksessen det ble.

 

Og jeg tviler sterkt på at han lager filmen -bare- for å vise hvordan gameplayet fungerer. Hvis de bruker tid på å lage og modellere Vietnam våpen o.l. bare for å "lure" oss, blir jeg sint. For da bruker de mindre tid på selve spilet, og det tar lengre tid før jeg får satt discen i min kjære svarte. Nei, våpnene har nok en mening. Og spillet har knytning til 60-tallet.

 

Men at du tviler på at traileren viser "fottage" fra VR-mission skjønner jeg :)

Lenke til kommentar

hehe, så nettopp TGS trailern. Stilig den hatten på slutten ;) Uansett, håper den kanskje "litt" James Bond inspirerte crediten, er like mye bambus som jeg tror den er (Jeg er tror det er parodi av samme kaliber som motosyklisten i den første trailern). Passet ikke helt til Snake det der.. :lol: Men gleder meg bare ennå mer nå. Spillet ser kanonbra ut! Rock on Kojima ;D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...