Gå til innhold

TES: The Assassinated Man.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Fant ingen offisiell Oblivion tråd så laget denne.

Uansett saken er den at jeg skal gjøre questet The assasinated man hvor jeg skal late som at jeg dreper en kar som skylder penger, ved å bruke en kniv med gift på. Men så gjorde jeg et annet quest istedet som førte til at jeg mistet alt jeg eide i tillegg til kniven. Noen ide på hvordan jeg kan fikse dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken quest var det som gjorde at du mistet alt du eide? Det eneste jeg kan komme på er et spesifikt i main quest, men vil ikke si noe mer for ikke å avsløre noe i tilfelle det er noe annet.

Spiller du på konsoll eller PC?

Skrevet

Spiller på PS3, var vel når jeg skulle inn i den hula til Mystic Dawn. Uansett gikk og drepte han jeg skulle "drepe" fikk mission failed, fikk missions videre hvertfall :) Er det forresten ingen Oblivion tråd på forumet?

Skrevet

Det er ikke en egen Oblivion-tråd, det er mange ulike tråder om Oblivion på TES-forumet.

Han som tok klærne dine har dem i sin inventory. Dvs at hvis du dreper og looter ham så får du dem tilbake. :)

Skrevet

Jo, det finnes koder for PS3 også, men med mindre du ikke er usannsynlig god hacker,(eller kjenner noen som jobber for Oblivion-firmaet), er det umulig å få tak i dem. Men evt kan du jo kanskje slette Q'et også ta det på nytt? Eller var det kanskje et forbindelse-Q?

Uansett var du vel ikke kommet så veldig langt siden du bare var i Mythic Dawn hulen. Da kan du vel heller starte en ny char hvis det Q'et var så viktig.

:thumbup: GL :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...