Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Korleis kan eg unngå å tenke på dama?


Anbefalte innlegg

Dama e på ferie, tenker så mye på henne spesiell når eg er heilt aleine for meg sjølv.. Tenker på alt mulig ka ho driver med og kordan ho har det seg.. Blir nesten gal av å tenke på av og til, prøver for de meste å finne forskjellige aktivitet ute sammen med noen venner og det hjelper jo litt, men på kvelden når eg er heilt aleine for meg sjølv så kan ikke eg la vere å tenke på henne.. Prøver å kontakte ho, men ho syns det blir travelt for eg lurer på så mykje ting når eg snakker om ho f:eks, ken ho er sammen med ute og kortid ho skal heim igjen og sånne ting, for det e farlig å vere ute der på kvelden so eg bekymra meg veldig.. Er også veldig redd kanskje ho møter noen gutter der for ho kjenner mange der som ho jekk i klassa med både jenter og gutter og er sånn sjalu type, so er litt vanskelig å unngå av å tenke på slike ting, men det er jo sikkert berre normalt spesiell når du er så forelska i en person.. Korleis kan eg unngå å tenke på henne so mykje? Og sånne ting som ej er redd for og mistenke ho på forskjellige ting uten eg meina det sjølv, er så forvirra.. Vil berre ho skal komme tilbake, for eg savnar ho så veldig mykje.. Men ho sa til meg at eg må ikke vere travelt og ikke mistenke ho, men det kjem berre automatisk frå meg..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Holde deg opptatt med noe annet. Så lenge du er opptatt med noe vil du ikke ha så mye "tid" til å tenke på henne. Om natten kan du lese en bok/se en film eller gjøre annet som holder tankene borte fra henne.

 

 

 

Eg prøver så godt eg kan å gjøre meg opptatt, men de er mest på dagen det skjer noe på kvelden chiller eg berre meg for meg sjølv, ser på tv, spiller spel og sånne ting.. Men, klarer alikavel ikkje å ikkje tenke på henne..

Lenke til kommentar

Ta det med ro. Hvis du synes at dere har et bra forhold og at dere er trofaste så synes jeg at du skal gi dama di litt pusterom.

 

Greit å tenke på hun. Tenke på hvordan hun har, om hun har det bra og om at det ikke har skjedd noe vondt med henne. Viser bare at du har følelser for henne og du vil hennes beste. Og det vet hun nok skal du se.

 

Heng med kompiser etc på dagtid bare for å få noe annet å tenke på da. Og når kvelden sniker på (og du er alene, kompisene har lagt seg) kan du bare tenke på hvor fint du og dama di har det. Og glede deg til hun kommer hjem. Ikke gjør det til noe negativt. Jeg føler at hvis jeg prøver å gjøre andre ting lese bok eller se film så glir tankene mine fort over på noe annet. Spesielt hvis jeg ser film. Men hvis du liker å lese bøker og du finner en veldig spennende bok så kan det hjelpe.

 

Det er vanskelig å si hvordan du skal slutte å tenke på noen. Fordi hvis du har så sterke følelser som du beskriver å skal det noe veldig spesielt til for at du slutter å tenke helt på henne.

Lenke til kommentar
Ta det med ro. Hvis du synes at dere har et bra forhold og at dere er trofaste så synes jeg at du skal gi dama di litt pusterom.

 

Greit å tenke på hun. Tenke på hvordan hun har, om hun har det bra og om at det ikke har skjedd noe vondt med henne. Viser bare at du har følelser for henne og du vil hennes beste. Og det vet hun nok skal du se.

 

Heng med kompiser etc på dagtid bare for å få noe annet å tenke på da. Og når kvelden sniker på (og du er alene, kompisene har lagt seg) kan du bare tenke på hvor fint du og dama di har det. Og glede deg til hun kommer hjem. Ikke gjør det til noe negativt. Jeg føler at hvis jeg prøver å gjøre andre ting lese bok eller se film så glir tankene mine fort over på noe annet. Spesielt hvis jeg ser film. Men hvis du liker å lese bøker og du finner en veldig spennende bok så kan det hjelpe.

 

Det er vanskelig å si hvordan du skal slutte å tenke på noen. Fordi hvis du har så sterke følelser som du beskriver å skal det noe veldig spesielt til for at du slutter å tenke helt på henne.

 

 

DU har noen gode råd inni deg du =) det skal du ha ... Er enig med deg med mange ting der, men er berre sånn type som bekymre seg på alt spesiell når det gjelder en spesiell person, vil berre vere sikker at ho har alltid bra og vil også vere sikker at eg er einaste for henne, hørest kanskje litt egoistisk ut da.. Men, kordan du trur eg skal kontakte ho pr dag? so ho ikkje skal føle eller tenke at eg er travelt å sånne ting.. For det fleste gongane eg har snakka me ho så lurte eg på så mykje ting so ho sa til meg at eg må slutte å kontakte ho berre for å lure på ting so eg forstår ho litt der, so no er eg litt redd å kontakte ho for eg veit at eg kommer til å lure igjen sånne ting som ho syns at det er travelt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...