Eirik Skrevet 20. juli 2009 Forfatter Skrevet 20. juli 2009 Hvorfor skal du ha det hvit? just asking.. hehe. Fordi svart er oppbrukt Svart var temaet på P182, og jeg vil gjerne variere. I tillegg er TV og rommet TV'en står i hvit. Fronten skal være svart da. Vil gjerne variere litt Wikipedersen, Wikipedersen.. Jeg vil lage barn med deg.
Eirik Skrevet 23. juli 2009 Forfatter Skrevet 23. juli 2009 (endret) Noen gladnyheter. Artic Cooling bidrar, og Update #4 er på plass Be warned, mini-mini-update. Ny update kommer i natt/morgen. Endret 23. juli 2009 av Wikipedersen
Eirik Skrevet 23. juli 2009 Forfatter Skrevet 23. juli 2009 Takker Det eneste jeg vet at de sender er en Accelero S1 Rev.2 Dette ba jeg spesielt om. Ellers var bare beskrivelsen "a box with stuff you might need". Blir litt som den berømte Feser-pakken, for de som husker den. Aner ikke hva det er i den, men godsaker er det garantert Jeg gleder meg hvertfall.
KKake Skrevet 23. juli 2009 Skrevet 23. juli 2009 Tec7 er WIN! Håper forresten at du skal kutte til bunnplata litt. Den var ikke vakker sånn som den var nå. Og gratulerer med ny sponsor!
Eirik Skrevet 23. juli 2009 Forfatter Skrevet 23. juli 2009 Den trenger ikke være vakker Den vises ikke uansett. Men skal nok male den hvit.
Eirik Skrevet 24. juli 2009 Forfatter Skrevet 24. juli 2009 Update #5 Kutta ut hovedkortbrettet, og fiksa Strømforsyninga Ikke kjempeinterresant, men det må gjøres
Eirik Skrevet 24. juli 2009 Forfatter Skrevet 24. juli 2009 Pakken fra AC kom idag! 2 dager etter at den ble sendt fra HongKong. DHL rævkjører Posten frem og tilbake Major update kommer om et par dager. Tar litt tid å fikse bilder osv.
Mr.Anki Skrevet 24. juli 2009 Skrevet 24. juli 2009 Er ofte raskere å bestille ting fra utlandet når DHL kjører ja Kan vi få en liten liste på hva pakken inneholdete?
KKake Skrevet 24. juli 2009 Skrevet 24. juli 2009 Selvfølgelig eier DHL Posten. Poster vil jo helst at ting skal ligge på helt andre steder i landet og bli utdatert enn at folk skla få det.
Eirik Skrevet 24. juli 2009 Forfatter Skrevet 24. juli 2009 Vel, vi husker vel alle (jeg husker den hvertfall) den berømte Feser-pakken. Som det tok Post- og toll-kompaniet 35 dager å levere. Liste får dere ikke Spennende med litt venting
Eirik Skrevet 25. juli 2009 Forfatter Skrevet 25. juli 2009 Update #6 Ganske stor update. Wat u tink? Hjelp på lyd-problemet settes pris på. Vil bildekvaliteten ved bruk av VGA vere dårligere enn ved HDMI/DVI?
Zulærn Skrevet 25. juli 2009 Skrevet 25. juli 2009 Update #6 Ganske stor update. Wat u tink? Hjelp på lyd-problemet settes pris på. Vil bildekvaliteten ved bruk av VGA vere dårligere enn ved HDMI/DVI? Om du kjøper en HDMI-->DVI-kabel kommer den til å gi ett synlig bedre bilderesultat enn VGA, nesten garantert. (Går også med DVI-HDMI adapter og HDMI-kabel).
Eirik Skrevet 25. juli 2009 Forfatter Skrevet 25. juli 2009 Ok. Skal se på det. Men hvordan få lyd? Det er spørsmålet
Zulærn Skrevet 25. juli 2009 Skrevet 25. juli 2009 Det med lyd inn på TV-en: Det skal ikke være nødvendig å bruke akkurat den inngangen. Dersom du bruker HDMI skal det være mulig å bruke hvilken som helst av audio-input, og det beste blir å bruke optisk lyd, men det ser ut til at eneste tilkoblingen bakpå TV-en din er en utgang. Se litt på "PC IN - AUDIO", og skjekk om det er ett deksel, evt hvilken type lyd-inngang det er Spm: det er vel optisk lyd-utgang på HK på PC-en?
Tosha0007 Skrevet 25. juli 2009 Skrevet 25. juli 2009 Dersom du ikkje har optisk lyd-utgang på pc-en kan du bruke ein slik. Du koplar den minijack'en til høgtalar/headsett-utgangen på PC-en og koplar den raude og kvite kabelen på lyd-inngangen på TV'en.
dfilanpart Skrevet 25. juli 2009 Skrevet 25. juli 2009 hvis det er samma løsning som jeg har på min tv, så trenger du en mini jack plugg som skal inn i den svarte tingen som ser ut som et deksel.. det er i vertfall slik på min tv. lykke til videre med pproskjektet!
Eirik Skrevet 25. juli 2009 Forfatter Skrevet 25. juli 2009 Ok. Skal se på det Tusen takk for svar. Jeg har en slik Jack-kabel, og har prøvd med den. Funker ikke av en eller annen grunn. Skal teste litt videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå