Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

7" In-dash N7029 - God spiller?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kastet ut bil pc-en min nylig, da jeg var lei av modifikasjoner, trege grensesnitt og tilpasninger. Tenkte derfor å anskaffe meg et "ferdig" produkt enkelt og greit:)

 

Synes grensesnittet på denne "billig" spilleren nesten ser bedre ut enn de dyre merkene:p

 

Men er litt skeptisk når et produkt er så "billig" :p

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

ligg langt unna denne nettbutikken. snakker av erfaring fra bekjente som bestilte denne varen. det sto på nettsiden at denne varen måtte fårhåndsbetales, og dette sannsynligvis fordi etter betalt vare, så svarer de ikke på mail, telefon eller noenting, og ingen vare sendt. altså ren skjær svindelbedrift!!!

Lenke til kommentar

Hei der.

 

Vil først og fremst si at jeg heter Andree Bårdsen. Jeg driver Importhandel.no

Tar innimellom stikkprøver på Google, og da jeg kom over denne tråden, måtte den jo nesten bare besvares.

Er ikke her for å reklamere for produktene vi selger eller noe slikt.

 

 

ligg langt unna denne nettbutikken. snakker av erfaring fra bekjente som bestilte denne varen. det sto på nettsiden at denne varen måtte fårhåndsbetales, og dette sannsynligvis fordi etter betalt vare, så svarer de ikke på mail, telefon eller noenting, og ingen vare sendt. altså ren skjær svindelbedrift!!!

 

Kan du vennligst oppgi Navn/Telefon/E-post til den det gjelder?.

Jeg kan med 100% sikkerhet si at dette har aldri hent, og vil aldri hende heller.

Hvor står det at varen må forhåndsbetales?. Alle e-poster blir besvart innen 24t!.

 

Ved kjøp har man valget mellom oppkrav/forhåndsbetaling. 80% velger oppkrav.

NB: Det kan stå oppført på Finn etc angående forhåndsbetaling, men man får valget ved bestilling.

 

Syntes det er rimelig tragiskt at man kan legge ut slike "synspunkter" uten noen

saklige begrunnelser. Etter det jeg kan forstå så har han i utgangspunktet aldri bestilt.

 

 

 

Sto jo ikke navn på spilleren engang? Hold deg unna.. ;)

 

Da vi handler direkte fra fabrikker så det ikke merker på dem.

Blir i utgangspunktet for dumt å sette merker på dem syntes vi, da det er mangen som gjør det allerede.

Bl.a Eonon, de selger ikke våre type dvdspillere. Kun ryggekamera, noen lcd skjermer etc.

 

Håper ikke noen anser dette som "reklame". Syntes bare at det er utrolig kjipt å bli "svartelistet" av en eller annen anonym bruker på et offentlig forum.

 

Takk for meg,

Andree :-)

Endret av Importhandel
Lenke til kommentar
Syntes det er rimelig tragiskt at man kan legge ut slike "synspunkter" uten noen

saklige begrunnelser. Etter det jeg kan forstå så har han i utgangspunktet aldri bestilt.

 

 

Vel da kan jeg servere deg noe med "substans" i....

 

Min gode bror bestillte en 7" In-dash N7029 hos deg /m navigasjon, men i stede for at den havnet på Andenes så har du på et uforklarligvis greit å sendt den til KIWI i Avdalsnes Jeg har selv sett ordrebekreftelsen han fikk og der er adressen korrekt så hvordan dette skulle kunne skje er et mysterium for undertegnede.

 

Jeg går ut ifra at du ordner opp i dette (fullt navn og epost skulle være unødvendig å opppgi).

Endret av Rebel-Rider
Lenke til kommentar
Syntes det er rimelig tragiskt at man kan legge ut slike "synspunkter" uten noen

saklige begrunnelser. Etter det jeg kan forstå så har han i utgangspunktet aldri bestilt.

 

 

Vel da kan jeg servere deg noe med "substans" i....

 

Min gode bror bestillte en 7" In-dash N7029 hos deg /m navigasjon, men i stede for at den havnet på Andenes så har du på et uforklarligvis greit å sendt den til KIWI i Avdalsnes Jeg har selv sett ordrebekreftelsen han fikk og der er adressen korrekt så hvordan dette skulle kunne skje er et mysterium for undertegnede.

 

Jeg går ut ifra at du ordner opp i dette (fullt navn og epost skulle være unødvendig å opppgi).

 

 

Her er svaret din bror fikk tilbake, få timer etter mottatt e-post fra han.

 

Hei ********.

 

Vi har vært nede hos Kiwi her på Avaldsnes (som vi innleverte hos).

Det viste seg at hun i post skranken var ny, og hadde valgt feil når hun

scannet inn pakken. Det skal være i orden nå.

 

Mvh

Andree Bårdsen

Importhandel Norge

www.importhandel.no

 

Enkelte ting er utav vår kontroll, som dette.

Vi har vel å merke aldri opplevd det tidligere.

 

Håper din bror blir fornøyd med sitt produkt, han har vel å merke kjøpt N7028 og ikke N7029 ;).

Lenke til kommentar
Sto jo ikke navn på spilleren engang? Hold deg unna.. ;)

 

 

Bare min erfaring å ligge unna ting uten navn/merkenavn ;)

 

Men for all del, spilleren kan være kanon bra for det..

 

 

For all del, man får stortsett det man betaler for. Ingen som sier at disse kan sammenlignes med Pioneer osv.

Men derigjen så kommer vi til å tilby dyrere spillere snart også, disse er foreløpig under testing.

Disse kan sammenlignes med Pioneer og andre varemerker. Helt annen kvalitet på innmat, radio, etc.

Oppløsning på 800x480 sammenlignet med 480x234. Prisen er en helt annen også. Starter på 5.5 til 7.5.

 

De rimelige spillerene vi selger har 2års garanti inkludert i prisen.

Vi hadde ikke akkurat slengt på 1år ekstra, som ikke er nødvendig om de ikke var gode kvalitetsmessig.

 

 

Takk igjen.

Andree

Lenke til kommentar

Ja men da er vi enige ;)

 

Men jeg personlig kommer aldri til å kjøpe noe uten merkenavn på, hvertfall ikke når det gjelder elektriske varer.

Er godt fornøgd med min Kenwood KVT-729 :D

 

EDIT: Så på siden deres, og btw så er ikke Bilstereo bare DVD og CD-spillere ;) Det er alt generelt..

Endret av Bllink
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...