Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvordan kan jeg rense/få ut stank fra (stoff)bilsete?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Siden jeg sitter veldig mange timer hver dag bak rattet i lastebilen, og svetter jævligt mye i ræva/underlivet når jeg sitter der, så begynner setet mitt å stinke veldig dårlig.

Hvilke metoder/midler er greie for å rense/fjerne dette?

 

wunderbaum.

Lenke til kommentar

et annet alternativ er jo å kaste setet.. og erstatte det med f.eks Recaro Orthopaed med innebygget ventilasjon

 

sitat: recaro.com

 

RECARO Orthopaed

NEW: New, easy-to-operate switch pack: now with fully electrical backrest side bolster adjustment.

 

Standard: the unique RECARO climate package. Integrated heating in seat cushion and backrest relaxes the muscles on cold days. The RECARO Vent® system guarantees pleasantly dry sitting conditions even in hot weather (Series)

 

Seat back adjustment: ensures correct positioning

 

Fully upholstered headrest, adjustable for height and tilt providing optimised crash protection

 

Shoulder support, which can be individually upholstered, relieves stress on your spine

 

Backrest tilt-forward release on both sides for easier operation

 

Electrically adjustable backrest side bolsters: improved lateral support for muscle relaxation

 

Lumbar support provided by the RECARO Airmatic® system: separate air chamber settings, individual (electric) backrest adjustment

 

Seat cushion extension: better thigh support relieves muscle tension

Lenke til kommentar

Stanken sitter nok inni selve setet ja.

Og med tanke på at dette er et sete med mye elektronikk og pneumatikk i, så kan jeg ikke akkuratt tømme vann over.

Skifte sete er også helt uaktuelt da dette er i en lastebil der setet er full utstyrt med luftfjæring og hele pakka..

 

Håpte det fantes en enkel spray eller noe greier jeg kunne tatt på, men er vel ikke så lett :\

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...