Gå til innhold

Full tower egnet til intern vannkjøling? [Lian Li P80]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaok. Har en kamerat som har kabinettet(Rudde93). P80 er kongen på haugen. Eneste jeg ikke liker med det er at det er 10 PCI spor. Det skulle vært 7 også kunne man hatt HDD under HK. Har du HDD i front blir det varme lufta blåst utover HK og skjermkort.

 

EDIT: Hvor mange HDD har du?

Endret av Durochris
Lenke til kommentar

Her er en genial plan :D

 

Du flytter HDD holder øverst og snur den øverste vifta sånn at det blåser ut. Grunnen til at du flytter det opp er at varm luft stiger og derfor trekker ikke de 2 andre viftene inn varm luft fra HDD.

 

Vifta på toppen snur du sånn at det trekker inn kald luft.

 

Da har du 2 vifter i front som trekker inn.1 i front som trekker varm luft ut fra harddisken Vifta i toppen trekker inn kald luft og den bekre blåser lufta ut.

 

Hva syns du?

Lenke til kommentar

Jeg tror nok jeg vil ha en av viftene til å blåse på HDD-ene. De kan bli veldig varme. Om en vifte skal blåse vekk fra HDD-ene vil de bli mye mindre avkjølt.

 

Men at jeg kan sette HDD-ene øverst er nok en fin løsning, ettersom da vil den varme luften bare blande seg med den andre varme luften og samle seg i toppen, for så å bli blåst ut bakerst.

Lenke til kommentar

Jepp. Det er vel litt av grunnen til at jeg tror jeg bestiller fra England. Har alltid hatt kun 1 vegge på kabinettet, fordi jeg er en hore når det gjelder at ting skal se stilig ut. Bruker alltid timesvis på at kablene skal se fine ut osv, hehe. Så må nok bli et vindu med litt fjortiss-blått lys inni.

 

Elsk. :love:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...