Gå til innhold

Trenger Ny (Billig og God) Oppvaskmaskin!


Anbefalte innlegg

Maskinen bør ikke koste mer enn 5000 kroner, og bør være fordømt god -- for akkurat det kunne vi kjøpt i 2006-2007, da en maskin til 4500 kroner var like god som dem til 8000 kr i tester.

 

...

 

Jeg har en kamerat og en bekjent som jobbet på elkjøp, så jeg vet inderlig godt at det er fullstendig og totalt poengløst å spørre ansatte i elektroforretninger om hjelp, da de er opplært til å gi blanke helvetes faen i hva kunden ønsker, og får forfremmelser og bildet sitt på veggen om de prakker dyr dritt med lav innkjøpspris på kunden.

 

...

Det var ikke helt slik det ble fortalt av kameraten min, muligvis fordi han var partisk -- men jeg skal ikke gjengi hva han sa, for det blir usømmelig da hans inntrykk av elektroforretninger som elkjøp og lefdal er seks ganger værre enn mitt fordi han jobbet der og sluttet i ren avsky og av etiske årsaker.

 

...

Det første som slo meg når jeg søkte etter oppvaskmaskiner er at testvinneren fra 2006 med 77 poeng er borte fra markedet og er erstattet av dyrere oppvaskmaskiner med dårligere testresultater.

...

Siden det som blir vektlagt er støy, vaskeevne, strømforbruk og varighet... ... ...

så ser jeg egentlig ikke HVORDAN testresulatene blir dårligere når standarden er den samme:

Ren oppvask med lite støy.

 

...

Jeg blir neste kvalm av dette her:

Hvor blir det av de GODE OG BILLIGE maskinene som vinner tester?

 

Hvordan kan jeg kjøpe en oppvaskmaskin når samtlige butikker er villige til å drite i mine behov for å sikre høy omsetning -- når det ikke finnes noen tester for oppvaskmaskiner, på nettet, og maskinene fra 2008 er sunket i jorden?

 

...

Vel...

Jeg får bare stole på folka her, for nå er jeg for deprimert.

 

 

Endret av Andre1983
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...