Gå til innhold

Hjelp til youtube


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Sikkert feil sted å poste, men fant ikke noe annet passende.

 

Jeg skal legge ut en video på youtube om en type fisk som heter Pacu vs trout. Hvordan i alle dager får jeg til å lage slik at dersom folk skriver kun pacu, så kommer mitt alternativ også opp. Soånn som det er nå, mp du jo skrive ordrett navnet på videon og det er det jo veldig få, som veit.

 

Håper dere skjønte spørsmålet mitt.

 

Mvh. Ole E

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men hvordan skal jeg få folk til å se en video de ikke veit hva heter?

Dersom du har laget en video som fks. heter bmw vs lada, så hadde det jo vært veldig greit om denne tittelen kom opp desom folk søkte på bare bmw eller lada. Da får jeg bare finne meg i at tittelen min aldri blir vist for folk som ikke gjetter tittelen da...Litt dumt spør du meg, men takk for hjelpa

 

Forresten: Jeg har lagt inn en video for to år siden som har fått greit med treff og stjerner. Videoen heter kongsfossen, men fortsatt må du skrive hele tittele for å se den. Det greier seg fks. ikke med å skrive bare kongs, dvs: Du er nødt til å vite nøyaktig hva tittelen heter. Har sett videoer med få stjerner og lite treff som popper opp dersom jeg har skrevet kun noe og ikke fulle og hele navnet, rart...

Endret av Randallica
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...