Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Skal jeg være utro?


Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Heisann

Gutt som har kommet seg litt over halveis i tyveårene her, fra Trondheim. Traff for mange år siden en jentegjeng sammen med en kompis. Vi var begge single og falt for samme jenta. Veldig veldig snerten jente. Han trakk det lengste strået, og har vært sammen med henne siden. Vi er fortsatt venner, og ses en gang i mellom. De har barn og er samboere. Fortsatt bor vi ikke så langt fra hverandre i Trondheim. Jeg har hatt noen forhold opp igjennom, og går nå inn i femte året med kjæresten min. Vi bor også sammen, og har gjort det endel år. Kjæresten min er også veldig lekker. Vi har det greit sammen på mange måter, men sexlivet har vært ganske kjedelig de siste årene. Ekstremt sjeldent det blir noe, kanskje annenhver måned, og mangler den nyforelskede lidenskapen man har i førsten. I en slik situasjon som ofte kan virke uløselig og vanskelig, er det lett å ty til litt tilfredsstillelse på egenhånd. Alene.

 

For en tid tilbake var vi på en privatfest rett utenfor Trondheim. Mange venner, noen single og noen par. Kompisen og hun jeg var betatt av før. Etterhvert ble det tynnere i rekkene, og det var kun noen få igjen. Vi satt ute i skumringen i varmen. Kjæresten min var dratt hjem. Ned ved siden av meg dumpet hun jeg var betatt av før, og fortsatt har et godt øye til. Det skottet ikke på alkohol, snarere tvert imot. Etterhvert fikk vi alle utlevert pledd og jeg delte med opptil flere. Jeg kjente etterhvert en hånd som la seg på innsiden av låret mitt. Diskret, under pleddene. Jeg ble lettere sjokkert. Kompisen min satt litt bortenfor der, så jeg syns det hele var ganske vågalt men frekt. Jeg lot det ikke gå for lang tid før jeg la min egen hånd på innsiden av hennes lår. Ulovlig for oss begge. Etterhvert beveget hånden hennes seg til et sted mellom beina, og der ble den en stund. Blodtrykket ble ganske høyt og responsen rask, og jeg var i tvil et en stund før jeg flyttet min egen hånd til omtrentlig samme posisjon på henne.

I et tilfeldig øyeblikk alene fortalte hun hvor ekstremt lyst hun hadde på meg, og hvor kåt jeg alltid hadde gjort henne. Hun kysset meg raskt og viste meg det som var innenfor genseren hennes. Hun kjente også ekstra på det som var under pleddet, men nå uten noe tøystoff imellom. Jeg ble jo voldsomt tent, og kjente på henne også, ved å stikke hånden dypt ned på innsiden. Hun fortalte at hun ville ha meg nå, og at hun måtte det. Hun ville ha en onenightstand. Vi smalt sammen noen flere ganger i løpet av kvelden der hvor det ikke syntes og bare kjente litt på hverandre. Etterhvert dro alle hvert til sitt. Kvelden var over.

Skal jeg møte henne for å ha en time sammen? vi har en ekstrem lidenskap. har aldri vært utro før. kommer sikkert til å angre om jeg ikke griper muligheten, siden jeg har vært veldig betatt i mange år. samtidig kommer jeg sikkert til å angre på det jeg gjorde.

 

## topic endret av ilpostino ##

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gjør det hodet sier deg er rett, vær en god kompis og ligg unna dama. De er samboere og har barn for christ sake! Evt. fortell kompisen din hva dama hans egentlig driver med. Det er store konsekvenser i vente som dere finner på noe, og det kommer ut i dagslys. Du vil garantert miste en kompis og en kjæreste, om ikke fler (dere virker egentlig ikke close i det hele tatt, siden du faktisk vurderer det)

 

Eller...

 

Gjør det det andre hodet sier deg er rett, følg lidenskapen og få utløp for følelsene. Lidenskap er en fantastisk følelse, som gjerne fører til fantastisk sex. Du har ikke fått deg stort på hjemmefronten i det siste, og du omtaler forholdet som greit...sier ikke mer.

 

Then again..alt håp er kanskje ikke ute for lidenskap på hjemmebane? Vil kraftig anbefale deg å forsøke og spice opp ditt eget forhold før du finner på å være utro.

 

Then again ^2.. hva med en kveld hvor dere har sex alle 4?

 

Hvilken vei du velger å gå, avhenger av hvilket hode du velger å tenke med.

Lenke til kommentar
Gjest gutt23

det spørs hva du vil, jeg var sammen med ei i 3 år, så ble det slutt forrige uke, det er aldri seint å slå opp om man har det dårlig. ser at det er vanskelig, men du er jo så ung og frisk, så jeg synes du bør leve livet ditt fri, singel og uavhengig. angående hun jenta som du har lyst på, så synes jeg du bør være forsiktig uansett, men om du vil ikke ha mer forhold, så ta henne, og ta henne hardt... bare kjør på...

Lenke til kommentar
Gjest Gjest
Gjør det hodet sier deg er rett, vær en god kompis og ligg unna dama. De er samboere og har barn for christ sake! Evt. fortell kompisen din hva dama hans egentlig driver med. Det er store konsekvenser i vente som dere finner på noe, og det kommer ut i dagslys. Du vil garantert miste en kompis og en kjæreste, om ikke fler (dere virker egentlig ikke close i det hele tatt, siden du faktisk vurderer det)

 

Eller...

 

Gjør det det andre hodet sier deg er rett, følg lidenskapen og få utløp for følelsene. Lidenskap er en fantastisk følelse, som gjerne fører til fantastisk sex. Du har ikke fått deg stort på hjemmefronten i det siste, og du omtaler forholdet som greit...sier ikke mer.

 

Then again..alt håp er kanskje ikke ute for lidenskap på hjemmebane? Vil kraftig anbefale deg å forsøke og spice opp ditt eget forhold før du finner på å være utro.

 

Then again ^2.. hva med en kveld hvor dere har sex alle 4?

 

Hvilken vei du velger å gå, avhenger av hvilket hode du velger å tenke med.

 

Dette var et godt innlegg. Hvilket hode jeg velger å tenke med ja. Det var akkurat det. Hvor går egentlig grensa for hva man kan gjøre, og hva som er flørting og hva som er utroskap? noen som har noen meninger?

Hvordan kan man vite at sin egen partner ikke har gjort det med en annen og holder det skjult? Kanskje jeg fint kan leve med tanken om at jeg har gjort det en gang med henne, og at det blir vår hemmelighet for alltid, og ikke noe mer enn et fysisk øyeblikk en sommernatt?

Lenke til kommentar

Her må du tenke på hele situasjonen som en helhet. Det er mange personer involvert, og mange personer som kan ende opp med å bli kraftig såret. Og når to av de personene er din egen kjæreste, og en god venn, burde ikke valget være veldig vanskelig.

 

Hvis du tenker på konsekvensene.. Er en het time med dama til vennen din verdt sjangsen for å miste både kjæreste og venn? For å ikke snakke om konsekvensene for barnet som er involvert hvis det blir store krangler og uro i hjemmet det vokser opp i.

 

Jeg har selv vært igjennom alt hva det innebærer å være den tapende part i en utroskaps-situasjon, og det er ikke noe jeg unner min værste fiende en gang. Nå er det forskjellig på hvordan folk reagerer i en sånn situasjon, men det kan resultere i at du gir både kjæreste og venn store problemer som de kan slite med i mange år fremover. Har selv et tillits-problem til andre mennesker som jeg fortsatt sliter med, nå 5 år etter jeg oppdaget at min daværende kjæreste gjennom 3 år hadde vært utro ved flere anledninger. Og jeg har slippi billig unna i forhold til andre jeg har snakket med som har vært i samme situasjon.

Og være utro er ikke bare en helt vanlig tabbe som kommer til å gå over ila en uke hvis det blir oppdaget. Det er så mye mer innviklet enn det, og kan ha store konsekvenser.

 

Så mitt råd er at du slutter og være så sinnsvakt ego og tenke på situasjonen som en helhet og alle konsekvenser, og alle personer som kommer til å bli såret ekstremt hardt hvis det blir oppdaget. For å ikke snakke om din egen samvittighet.

 

Så lenge man er i et forhold som ikke er åpent, så burde man respektere partneren sin nok til at man holder seg på matta. Er sexlivet dårlig, får man prøve å spice det opp. Funker ikke det, kan man foreslå å gjøre forholdet åpent. Kanskje hun vurderer det samme som deg? (ja, jeg vet.. jeg ble overasket jeg også da jeg fikk vite at jenter liker god sex minst like mye som oss gutta)

Hvis alt annet feiler.. vær i hvert fall mann nok til å gjøre det slutt med dama di, før du hopper på nestemann. Såpass respekt syns jeg du skal ha for dama di gjennom fem år.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Jeg forstår. Hva om det viser seg at dama mi allerede har vært utro mot meg tidligere? Burde jeg da ha dårlig samvittighet for å være det samme? Jeg har ikke bestemt meg hva jeg skal eller ikke skal ennå.

Blir det noen gang slutt med de, så er veien min kort til å ta en runde med henne. Kanskje jeg til og med spør om tillatelse til å gjøre det først av min kjæreste. (kunne jo hende jeg fikk det?) (hun vet jo at jeg liker henne)

Hvis det er noen mennesker som matcher 100% seksuellt, så gjør faktisk jeg og hun det. Hun trykker på alle de rette knappene mine og jeg trykker på alle hennes. 100% riktig kjemi.

Lenke til kommentar

Om dama di har vært utro, så gir ikke det deg en automatisk rett til å være utro selv. Spesielt hvis dette bare bunner ned i en mistanke og ikke en bekreftelse.

Om dama di har sunket til det meget lave nivået av å være utro, vil du virkelig synke til det samme lavmålet?

 

Å være utro er noe av det største tillitsbruddet du kan gjøre mot en annen person. Hvis du absolutt har så sykelig trang til å være med denne dama til kameraten din (ja, tenk på at du faktisk bryter tilliten til en kamerat også) så vær mann og vær ærlig om det, og la damen din ha sjangsen til å enten tillate det, bli med på det, eller dumpe deg. Ikke gå rundt og luske i skyggene, for det kommer til å ta deg igjen en vakker dag da dette sprenger rett opp i trynet ditt.

Du kan tro at det kommer til å bli kun mellom deg og denne andre madammen. Men hva hvis denne madammen en dag kommer i en skikkelig forhold-brytende krangel med kameraten din? Da kan jeg tenke meg at hun stormer ut døren mens hun skriker "Og jeg hadde sex med kameraten din!" og da bryter helvette løs.

 

Slutt å vær en feig ego, og vær en mann som tenker på konsekvensene for de rundt deg også..

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Nei. Selvfølgelig skal du ikke være utro.

 

Det blir bare kjipt i etterkant, på så mange måter.

 

Du får heller se langsiktig på det.

 

Ta opp med dama at du ikke er helt fornøyd med sex-livet. Hun er kanskje ikke det heller. Se om forholdet deres har noe for seg. Eller om hun kan tenke seg å prøve noe nytt.

Kanskje hun liker kameraten din..

Hvis så kan du spørre hva han synes om dama di, eventuelt si at hun er hypp på ham.. en dag dere begge har fått litt innabords kanskje..

 

Eller om dere bare skal avslutte før dere glir for langt fra hverandre. Før dere får unger mm.

Om dere skal ha et 'åpent' forhold hvor dere kan treffe andre. Tror ikke det kan fungere, men hvem vet.

 

Eneste to måtene du kan få den andre på med god samvittighet er hvis alle er med på det, eller hvis begge forholdene tar slutt.

 

Blir veldig hypotetisk dette her.. men utro ingen option.

Endret av Erigon
Lenke til kommentar

Det er en jævla råtten ting å gjøre mot kompisen din. Dessuten er det en råtten ting av dama å gjøre! Jeg synes du burde drite i det og ikke lage problemer for alle. Sannheten kommer alltid ut, det er bare et spørsmål om tid. Og når den sannheten kommer ut i dagen vil du sitte igjen, angrende og slem. Fordi det er du som blir "the bad guy". Du kommer til å møte fristelser hele livet ditt og om du ikke kan motstå dem har du et problem.

Lenke til kommentar

Syntes nå du har gjort nok til at du har vært "utro", hadde kjæresten min vært en plass med en fyr, tatt han på pikken & blottet seg selv etc - ville jeg sett på det som utroskap.

 

Er elendig gjort ovenfor din kjærest, kompisen din & til og med barnet som de har i lag (om han finner det ut, og slår opp). Uansett hvor jævlig milf hun er, så ville hvertfall jeg holdt meg unna.

Lenke til kommentar

Helt enig!

 

Tror jeg hadde taklet en tilfeldig one night stand bedre enn dette. Syns det er ille hvis typen min hadde holdt på slik med en annen. Virker som det er mye følelser i bilde, og de er ikke i rettning dama di....

 

Du har dessverre allerede vært utro, og er det fortsatt sånn som du går rundt og tenker på hun andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...