paynex Skrevet 30. juni 2009 Skrevet 30. juni 2009 Hei, Har noen sprøsmål som jeg ikke syns jeg får tilsetrekkelig svar på på Sammordna opptak sine hjemmesider. Har ikke noen relevant informasjon jeg må ettersende. Er jeg nødt til å sende den lappen uansett? Hvis jeg foranderer prioriteringne mine må jeg sende den da? Har i tillegg søkt Geologi og på UIB fordi at det hørtes interesant ut, er helt nede på 6 prioritering, fikk en mail om at jeg må sende inn dokumentasjon som beviser at jeg tilfredstiller krava. Har som sakt ikke noe mer info en at det står at jeg har GEO 1 + 2 på vitnemålet mitt. Hvis jeg ikke sender inn slik info, blir min søknad ugyldig da, eller er jeg stadig med? MVH paynex
krikkert Skrevet 30. juni 2009 Skrevet 30. juni 2009 Hvis vitnemålet ditt tilfredsstiller kravene til opptak trenger du ikke ettersende noe. Ettersendingsslippen er frivillig.
paynex Skrevet 30. juni 2009 Forfatter Skrevet 30. juni 2009 Hvis vitnemålet ditt tilfredsstiller kravene til opptak trenger du ikke ettersende noe. Ettersendingsslippen er frivillig. Takk skal du ha for svaret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå