Gå til innhold

[Løst]Acer Aspire 5738ZG


Anbefalte innlegg

Heisann folkens

 

asplxpat0x085_mx.jpg

Jeg er ute etter å kjøpe meg en bærbar PC som for det meste skal brukes til PC-spill. Det jeg lurer på er om denne PC-en (Acer Aspire 5738ZG) vil kunne kjøre det meste av spill på full grafikk og høyest oppløsning? Spill jeg liker og vil ha god grafikk på er blant annet The Elder Scrolls IV: Oblivion, tror dere denne klarer dette spillet?

 

Elkjøp.no har PC-en til kr 5995, er det et lurt kjøp?

 

EDIT:

 

Jeg ser at Elkjøp også selger Acer Aspire 5738G til kr 6995, hva er forskjellen på disse to? Hvilke av dem er det beste kjøpet?

 

Hvis du vet om et bedre alternativ er jeg svært interessert i å vite mer. Budsjettet mitt er på maks 8000 kroner.

 

Takk for all hjelp :)

Endret av dannad
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Husker jeg ikke helt feil, så er de 2 maskinene helt identisk på innmaten. Men den til 6995,- har bluray spiller.

 

Tror nok du vil få litt problemer med å spille absolutt alle spill på max på den, men du vil nok klare å kjøre de fleste spill, men ikke på den høyeste grafikken.

 

Skjermkortet som er i den maskinen er jo samme type kort som 9300 kort til nvidia, bare at et er overklokket.

 

Å nvidia sitt 9300 skjermkort er jo ikke et spillekort.

 

 

Edit:

 

Tror nok du blir fornøyd med maskinen, det tror jeg.

Endret av s0lberg
Lenke til kommentar

Jeg tror jeg går for 5738G-en. Jeg regner med at den klarer alle slags strategispill på full guffe (med unntak av Total War-serien).

 

Noen som vet om denne maskinen er stille eller om den blir fort varm?

 

EDIT:

 

Jeg kjøpte meg Acer Aspire 5738G og så langt er jeg fornøyd :)

 

Takk for hjelpa.

Endret av dannad
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Jeg tror jeg går for 5738G-en. Jeg regner med at den klarer alle slags strategispill på full guffe (med unntak av Total War-serien).

 

Noen som vet om denne maskinen er stille eller om den blir fort varm?

 

EDIT:

 

Jeg kjøpte meg Acer Aspire 5738G og så langt er jeg fornøyd :)

 

Takk for hjelpa.

 

 

hei! har selv en acer aspire 5738zg:) den klarer de fleste spill på max:P den lager ikke noen lyd i fra viften og den blir aldri varm:) er utrollig fornøyd med den:)

 

mvh

igxx

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...