Gå til innhold

[Løst]Reise til Japan - Oppdatert! <---


Anbefalte innlegg

Noen som har noen tips til hvor man kan få tak i de billigste flybillettene til japan, steder å bo osv? Vil gjerne ha råd fra brukere som har vært i Japan og kan fortelle meg litt om hvordan det var, hva man burde gjøre og ikke gjøre, og slike ting.

 

Takk. :)

Endret av Lenne
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor mye tror dere at dere må ut med? Jeg ser at Neo-Tokyo har tilbud om en uke på hotell i Tokyo. 18 tusen kommer det på. Men det inkluderer ting som frokost, guide, mobil osv. Likevel føler jeg at det ikke lønner seg. Dessuten vil jeg bli lenger.

Lenke til kommentar

Sånn ca hva vi har gått for.

rettelse: Hotel i Osaka, ikke hybel, men lignende, samme gjelder Tokyo, leilighet /hybel.

 

Flybillett 7000

Railpass 2000

Hotel Osaka 2000 5 dager

Hotel Hiroshima 1100 2 dager

Leilighet/hybel-Tokyo 2700 7 dager

 

tot: ca 15k per pers.

 

+ en random plass en natt, tenkte det ville være morsomt å finne noe på stedet.

 

Prisene ovenfor er ikke komplett nøyaktige, blir så vi har med oss lommepenger til attraksjoner, mat og div.

Lenke til kommentar

Ikke glem Finnair, de er ofte billige til Asia.

 

Var selv i Tokyo en weekendtur nå i februar. Fikk kjempetilbud med Eurobonus. Hotellet jeg fant omtales både som Comfort Inn Tokyo Kanda og Comfort Hotel Tokyo Kanda. Helt greit hotell med inkludert frokost og nettaksess. Det ligger ganske sentralt ikke langt fra Kanda stasjon og i gangavstand fra Akihabara. Gikk faktisk hele veien derifra og gjennom sentrum opp til Yoyogi-parken. Betalt bare ca. 600 kr natten for hotellet.

http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g1...ture_Kanto.html

 

Selv med litt gadgetshopping ble det faktisk en langt billigere tur en jeg trodde var mulig.

Endret av robertaas
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

OPPDATERING!

 

Jeg har bestemt meg for å satse på Kilroy Travels.

 

Japan Mountains, Temples & Hotsprings

14 dager

 

Day 1 Arrive Tokyo

Day 2 Nagano

Day 3-4 Yuzawa Onsen

Day 5 Koyasan (D,B)

Day 6-7 Matsuyama

Day 8-9 Beppu (2B)

Day 10-12 Kyoto

Day 13 Tokyo

 

Linky

 

Hvordan lyder dette?

Lenke til kommentar

ca 20 000 for den turen er helt greit.

 

en god venninde av meg og typen hennes er i Japan nå, 3 ukers tur, de betaler 3500kr (svenske) tur retur, + at de har opplegg for ca 15 000 for alt de skal gjøre der nede, det er rund reiser i store deler av landet osv. kan be ho gi meg all info når ho kommer hjem til helgen.

 

jeg tenkte og bruke Kilroy før jeg skulle til Kina i fjor, prisen de ville gi meg på alt jeg skulle (var egen skredderskyd tur) kom på rundt 34 000kr om jeg ikke husker feil, jeg fikset alt på egenhånd mens jeg var i Kina isteden da kom prisen på rundt +/- 18 000kr.

 

så det er mye på og spare og gjøre alt selv, er ikke vanskelig heller.

 

Følg med på Finnair de har ofte turer til Japan for tur retur 3500kr

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...