Gå til innhold

Bytte inn et GTX295 til noe av samme kaliber


JAH

Anbefalte innlegg

Hallo

 

Fikk et GTX 295 kort i posten på mandag.Det fungerer utmerket det, men to ting....varme og STØY.

Kortet bråker jo som h****** når jeg presser kortet hardt.Greit nok det men å få tak i en annen kjøler

ser ikke ut til å være lett.Dessuten koker det inne i kassa, da varmen blåser ut på siden (noe som GTX295 eier sikkert vet)

 

Så spørsmål...

 

Det nye GTX 295 med 2 GPU på samme printkort skal visst ha en lavere temp, og muligens være litt lette

å skaffe en ny kjøler til.Men siden kortet ikke ser ut til å ha kommet på lager her i landet ennå, så

er det vel ingen her som har testet det ennå?(Har lest noen tester på nett)

 

Noen sier også at 2 stk HD4890 i Xfire skal duge på samme nivå som 295 og er i samme prisklasse.

 

Har et P5Q Pro HK, så det blir kun Xfire.

 

Inspill er hjertlig velkommen:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Legge pengene på vannkjøling isteden for nytt kort kanske? Er mange faktorer som spiller inn da. Men legger bare inn forslaget. Hvir jeg ikke skulle gått over til vannkjøling viller jeg gjort som Svenni sier med Arctic Cooling Accelero TWIN TURBO. Eller rett å slett kjøpe Toxic eller Vapor-x, som har litt over middelskjøling "stock".

Lenke til kommentar

Vannkjøling blir kanskje et prosjekt fremover, men akkurat nå skal jeg ikke legge noe mer penger i pc.Har 14 dagers angrerett på kortet, så det gir meg litt tid til å finne ut litt mer om det GTX295 ver 2. eller 2x 4890

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...